Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

's morgens misselijk

Een vraagje : zijn er nog mensen die 's morgens als ze opstaan misselijk zijn/worden. Ik heb dit heel vaak 's morgens en ik ben niet zwanger! Vraag mij af of het iets psychologisch, hormonaal, lichamelijk...is. Heb 's morgens ook vaak geen eetlust. Na een paar uurtjes verdwijnt dit wel. Kmoet zeggen dat sidns er kindjes zijn en het heel druk is 's morgens, het er niet op betert

Charlies_Angel
    Guest

Re: 's morgens misselijk

last van lage bloeddruk misschien?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    11

Ik ben 's ochtends soms misselijk van de honger. Oh ironie, alsof je zin krijgt om te eten van misselijk te zijn

Maar ik heb dat nu ook niet dagelijks...
    strawberries & cream

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

Ik dacht ook dat het van de honger misschien was. Van de stress misschien ook, op maandagen is het altijd erger

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    4

Ik heb dit ook regelmatig, maar 'k heb al gemerkt dat'k het vooral heb als'k te hevig opsta precies. Mijn wekker ligt ver van mijn bed, dus als die afgaat is het hup eruit, wekker afzetten en onder de douche springen en op zo'n moment heb'k dan vaak last misselijkheid. Als'k alles rustiger doe 's morgens heb'k dat niet voor.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

Ik heb dat een periode gehad. Bij mij kwam dat toen omdat ik ontwaakte uit een diepe slaap, en daar was ik altijd er misselijk van. Het duurde ook een hele tijd voor het overging.
    Atheism is a non-prophet organisation

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

Hey Bashful,

Ik word elke morgend uit mijn diepe slaap gewekt: heb kindjes Ben soms zo moe en wil dan blijven liggen! Misschien is het ook daardoor...Ook doe ik dan dikwijls int weekend een dutje overdag en dat haalt natuurlijk heel je ritme en eetpatroon door elkaar!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

Bij mij kwam het dus echt daardoor: verstoord slaappatroon. Inderdaad de schuld van het nageslacht
    Atheism is a non-prophet organisation

Bladwijzers

Forum rechten