Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: sipralexa 10mg

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

sipralexa 10mg

geeft hier iemand ervaring met sipralexa 10mg?
    ik heb zaterdag een half genoome en zondag ook , voelde me toen misselijk ,en ook minder eet lust en moe,
    maandag heb ik 1pilletje genoome ook enorm moe en misselijk , en vandaag ben ik ng meer misselijker.

ik mag van me psyhiater stoppen met de anti depresivia omdat ik de bijwerkingen niet aan kan. moet 5april terug en dan zal ze zien voor iets anders.

nog iemand die hier ervaring mee gehad geeft?

groetjes tamara

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    5

Re: sipralexa 10mg

Goh... Ik heb da ook een tijdje genomen maar ik vond da verschrikkelijk duur 7 voor 10 pilletjes? Ik had daar eerder een droge mond van.

Mijn huisarst heeft me toen een andere ssri voorgeschreven "Citalopram" ( veel goedkoper en werkt op dezelfde manier)
    Trotse mama van een mooi princesje

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Reputatie Macht
    0

Ik neem dit al een hele tijd en voel me er heel goed bij..
    Ik was wel begonnen met een kwartje per dag, dan om de dag een halve en zo langzaam tot eentje per dag.
    Maar KIKI, dan ben je toch mis hoor, ik betaal 7 voor een doosje van 28 stuks!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

idd aagje 7 euro voor 28stuks.

mja ik was al misselijk bij een half pilletje vanaf ik het in nam .. en echt geen honger ofzo ... voel me precies ne zombie!

gelukkig mag ik stoppen van me arts ,5april moetk terug gaan en ga ze zien voor iets anders, en als het echt niet ga mag ik vroeger terug .

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    12

ik neem dat al 2 jaar ja.. en ik zie mij daarmee niet stoppen.. Heb helemaal nergens last van integendeel, ik ben eindelijk emotioneel wat stabiel.
    ik neem een halfje per dag
    Met anti depressiva is het altijd wat zoeken welke de goeie is voor jou
    Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

boke dan heb jij meer geluk of ik. idd ieder mens reageert anders op medicatie. momenteel neem ik ook nog alprazolam en solian.

maar probleeme los je niet enkel op met medicatie , de oorzaak moet ook opgelost worden , en mijn psyhiater ga de oorzaak op lossen ,is ook al een groote opluchting .

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    12

Veel sterkte en succes! ik heb al veel opgelost gekregen maar ik ben bang van mijn eigen gedachte als ik ermee stop. Voor mij is het echt een life saver.
    Ben nu zwanger en mijn hormonen gaan weer aan de haal met mij, ik wil me niet voorstellen hoe emotioneel onstabiel ik zou zijn als ik het gewoon zou moeten doorspitten. Ik ben er in ieder geval nog lang niet klaar voor maar ben blij voor jou en wens je een vlotte therapie toe
    Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.

bereke
    Guest

Even maar boke ben blij van je hier nog eens te treffen! Hoe is het ermee? Hoe ver ben je nu?

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    5

oeps ja.. het is al ff geleden dat ik dat nam
    Trotse mama van een mooi princesje

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

thanx boke.

bijwerkingen van medicatie zijn nooit niet fijn , en zeker niet als je er misselijk van bent en geen eetlust hebt.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten