Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nuvaring

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Reputatie Macht
    0

Question Nuvaring

Anderhalve week geleden heeft de gynaecoloog mij voorgesteld om met de Nuvaring te beginnen aangezien ik de pil vaak vergeet. Deze had mij 2 voorschriften meegegeven en aangezien ik er wel van overtuigd was heb ik maar meteen de 2 dozen genomen. De apotheker zei mij dat deze goed bleven tot de vervaldag zolang je deze in de koelkast bewaart. Op internet had ik gelezen dat dit niet klopte en dat die altijd maar 4 maanden geldig blijven. Dit heb ik dan maar nagevraagd via mail aan MSD, het bedrijf die de nuvaring distribueert en ze zeiden mij dat je de nuvaring inderdaad maar 4 maanden na aankoop mag gebruiken. Ik vind het toch wel straf dat een apotheker dat niet weet en nu zit ik hier met een doos van rond de 35 euro? Daarom dat ik mijn doos van 3 nuvarings voor 3 maanden verkoop aan 20 euro. Iemand interesse?

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Reputatie Macht
    0
    Mij werd gezegd dat je een nuvaring ook buiten de koelkast mag bewaren (dus voor lange vakantie bv) maar als je hem in de koelkast bewaard blijft hij goed tot de vervaldatum die op het pakket staat. Ik gebruik de nuvaring nu al negen jaar en ik ben niet zwanger geworden als het je kan geruststellen ;-)
    Enne .. ik ben ook zo een vergeetkop, ik vergeet hem nu soms zelfs na 3 weken eruit te halen en dan te vervangen. Ik neem die ring gewoon door, dus ik krijg geen bloedingen. In het begin had ik doorbraakbloedingen, nu misschien nog een keertje per jaar. Voor mij is hij het ideale voorbehoedsmiddel, jammer dat het zo duur is wel.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2004
    Reputatie Macht
    0
    Hallo,

De ring blijft wel degelijk goed tot de vervaldatum als deze in de koelkast wordt bewaard! Ik ben zelf apotheker en heb deze info rechtstreeks van de firma gekregen! Indien de ringen buiten de koelkast worden bewaard, zijn deze 4 maanden geldig!

Bladwijzers

Forum rechten