Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    op dreef petra is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    6

Herkent iemand deze symptomen?

Dag FS'erkes ,

Sinds een paar maanden voel ik me altijd heel moe , aanvankelijk dacht ik dat het kwam door het vele werken, maar de vermoeidheid blijft ook al heb ik enkele dagen kunnen rusten.
    Ik kan op sommige momenten ook heel erg beginnen transpireren, terwijl ik daar vroeger nooit last van gehad heb , die transpiratie-aanvallen komen na een inspanning, bv als ik me net gewassen heb of aangekleed, tijdens de verzorgingsmomenten op het werk ( daar kan ik nog enigszins inkomen omdat het soms wel heel zwaar is). Tevens heb ik bijna dagelijks last van hoofdpijn, spierpijnen en mijn oren doen soms pijn bij het slikken.

Ik ben de laatste tijd wel veel aangekomen en heb ook wel de nodige stress.
    Sommige collega's denken dat ik in de menopauze gekomen ben, maar ik ben nog maar 39 ?

Is er iemand die dit herkent?
    Zoals één zon een bloem doet opengaan,kan één vriendelijk woord een gezicht doen stralen

ni te stoppen omake is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    19
    Vraag eens aan de dokter om je schildklier te laten onderzoeken.Daar kan ook vanalles van voortkomen.

goe bezig Joker is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra Bekijk berichten
    Ik ben de laatste tijd wel veel aangekomen en heb ook wel de nodige stress.
    Sommige collega's denken dat ik in de menopauze gekomen ben, maar ik ben nog maar 39 ?
    Alle gegeven suggesties zijn mogelijk, maar waarom speculeren als je het zeker kunt weten: ga gewoon naar je huisarts, die kan tenminste een diagnose stellen op basis van een degelijk onderzoek.

op dreef petra is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    6
    thx voor jullie reacties en ik ben wel van plan om naar de huisarts te gaan en een volledig bloedonderzoek te laten doen, maar dit kan ik maar pas volgende week doen wegens mijn onregelmatige werkuren en die stemmen niet overeen met de consultatie-uren van de huisarts. Daarom wou ik even bij jullie horen wat jullie erover denken.
    Zoals één zon een bloem doet opengaan,kan één vriendelijk woord een gezicht doen stralen

goe bezig skippy is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    7
    Denk dat je best ff bloedonderzoekje laat doen weten ze het zo.
    recepten enkel per pb.

komt pas aan leentje1235 is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Leeftijd
    50
    Reputatie Macht
    0
    ik was 40 jaar toe ik last kreeg , het kan dan wel zijn , maar je hebt ook de pre -menpause , ik hebt met om de maand laten bloed terekken en ze zien dat je hormonnen aant veranderen zijn ,ik ben nu 50 en al 5 jaar in de meno

Bladwijzers

Forum rechten