Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
Like Tree2Likes
  • 1 Post door Joker
  • 1 Post door jasmine

Onderwerp: bruin zoals barbie

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    2

bruin zoals barbie

In het nieuws gezien dat één of andere onverlaat uit Ardooie melanotan verkocht, een hormoon dat je moet inspuiten om "bruin te zien zoals barbie"

Ik zou dat dus nooit durven: zomaar dingen bestellen via internet is toch met je leven spelen?

Zijn er hier mensen die dat (of een ander geneesmiddel) al gedaan hebben?
    life is like toilet paper, you're either on a roll or taking crap from some asshole

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    5
    Zó bruin bedoel je?

Is inderdaad gevaarlijk... in sommige van die internet-geneesmiddelen zit niets of te weinig van de actieve stof, maar soms ook teveel!

Zelf nog nooit iets medisch gekocht op internet, maar ik kan me wel voorstellen dat het een grote aantrekkingskracht heeft: wanneer je hier iets eerst op voorschrift moet krijgen bij je huisarts om het daarna bij je apotheek te gaan ophalen, dan kan dat vervelend zijn, zeker als het over zaken gaat waar je je enigszins voor schaamt. Laat dan het anonieme of clandestiene internet nog eens beloven veel goedkoper te zijn, dan wegen de risico's misschien minder zwaar door dan de nadelen. Die risico's zijn wel onder te verdelen in risico-groepen: iets wat je extern gebruikt (bvb crèmes, condooms) houdt minder risico in dan iets wat je inneemt en iets wat je inspuit is nóg risicovoller.

Bedenk ook dat iets wat van buiten de EU komt aan èlke kwaliteitscontrole ontsnapt en bovendien door de douane dient te passeren... en die douane is al sinds enkele jaren op voet van oorlog met nepartikelen met als uitschieters textiel en medicatie. Het zou dus goed kunnen dat de "goedkoop" aangeschafte artikelen nooit geleverd worden en/of je er flinke importtaks dient op te betalen, waardoor van de initiële voordelige aanschafprijs niets overblijft, integendeel zelfs.

Wil je toch goedkoop én bovendien veilig, koop dan generisch, desnoods bij een andere apotheek dan je gebruikelijke of, sinds een paar jaar, bij één van de erkende Belgische online-apotheken!
    Laatst gewijzigd door Joker; 25-06-12 om 17:20.
    jasmine likes this.
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Leeftijd
    19
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joker Bekijk berichten
    Zó bruin bedoel je?

Is inderdaad gevaarlijk... in sommige van die internet-geneesmiddelen zit niets of te weinig van de actieve stof, maar soms ook teveel!

Zelf nog nooit iets medisch gekocht op internet, maar ik kan me wel voorstellen dat het een grote aantrekkingskracht heeft: wanneer je hier iets eerst op voorschrift moet krijgen bij je huisarts om het daarna bij je apotheek te gaan ophalen, dan kan dat vervelend zijn, zeker als het over zaken gaat waar je je enigszins voor schaamt. Laat dan het anonieme of clandestiene internet nog eens beloven veel goedkoper te zijn, dan wegen de risico's misschien minder zwaar door dan de nadelen. Die risico's zijn wel onder te verdelen in risico-groepen: iets wat je extern gebruikt (bvb crèmes, condooms) houdt minder risico in dan iets wat je inneemt en iets wat je inspuit is nóg risicovoller.

Bedenk ook dat iets wat van buiten de EU komt aan èlke kwaliteitscontrole ontsnapt en bovendien door de douane dient te passeren... en die douane is al sinds enkele jaren op voet van oorlog met nepartikelen met als uitschieters textiel en medicatie. Het zou dus goed kunnen dat de "goedkoop" aangeschafte artikelen nooit geleverd worden en/of je er flinke importtaks dient op te betalen, waardoor van de initiële voordelige aanschafprijs niets overblijft, integendeel zelfs.

Wil je toch goedkoop én bovendien veilig, koop dan generisch, desnoods bij een andere apotheek dan je gebruikelijke of, sinds een paar jaar, bij één van de erkende Belgische online-apotheken!
    gij weet ook alles bijna Google ! hahahaha Me like !
    It's pointless being a pretty package if you're just an empty box...

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    2
    Via het internet medicijnen kopen da je in de apotheek nie kan kopen, is volgens mij het stomste dat je kan doen :s

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    6
    En gratis te verkrijgen met een doe-het-zelf-botox-setje!
    - Don't damn me when I speak a piece of my mind -

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    2
    En dan zo'n plastieken hoofd krijgen, nee dank u nog liever mijn rimpels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tasha Bekijk berichten
    En gratis te verkrijgen met een doe-het-zelf-botox-setje!
    WeronikaS. likes this.
    life is like toilet paper, you're either on a roll or taking crap from some asshole

Bladwijzers

Forum rechten