Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Krampen in de kuit

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    0

Post Krampen in de kuit

Hallo,
    Ik heb niet zoveel last van, maar bij warm weer krijg ik ongeloofelijk veel kuitkrampen
    die soms een ganse dag blijven ... ik kan er amper op staan, een beetje masseren helpt wel
    maar dit is tijdelijk, bij lang stilzitten doet het weer pijn
    ik neem magnesium , zelf op dit moment doet het pijn omdat ik zit
    Ben al bang om te gaan slapen , want als het te warm wordt krijg ik het zeker terug
    omdat ik dan lang slaap
    Heeft er iemand een remedie tegen dit ?
    thx

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    2
    Beste,
    je schrijft dat je kramp krijgt bij warm weer. Het eerste waar ik dan aan denk is: drink je wel voldoende?
    life is like toilet paper, you're either on a roll or taking crap from some asshole

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    0
    Ja hoor, ik drink veel water en thee .. toch wel anderhalve liter per dag

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    2
    Probeer misschien eens minder thee (want dat is vochtafdrijvend) en meer water te drinken.
    (anders weet ik het niet hoor )
    life is like toilet paper, you're either on a roll or taking crap from some asshole

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Leeftijd
    19
    Reputatie Macht
    2
    Hmm .. als je krampen hebt betekent het sowieso dat je te weinig zuurstof in je spieren hebt.
    (haha heb ik geleerd op school ;-) ) en bij krampen word er melkzuur gevormd en dat geeft die pijn.
    Er word dus vaak aangeraden om veel bananen te eten (= magnesium) maar jij neemt dat zo al dus zal dit ook niet veel helpen.
    Er word ook vaak aangeraden om veel te wandelen en de spieren te gebruiken, misschien helpt dat + het is nog gezond ook.

Het enige dat ik raar vind is dat je dat bij warm weer krijgt. Zeker omdat alsje er veel last van hebt men zegt dat je heel warm moet slapen desnoods met sokken aan

Laat iets weten als je het wondermiddeltje gevonden hebt
    It's pointless being a pretty package if you're just an empty box...

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    0
    Zeker omdat alsje er veel last van hebt men zegt dat je heel warm moet slapen desnoods met sokken aan

Wablief ..... warm slapen en met sokken aan, dan moet ik zeker nie meer slapen
    ik slaap met een donsdeken en dat was al veel te warm, nu heb ik die deken eruit gehaald , en met een laken geslapen
    dat was stukken beter.
    Het was net door die warmte dat ik die krampen kreeg, enne bananen eten jah da krijg ik nie binnen

Vandaag voel ik me prima met m'n magnesium en ik wandel elke dag .

toch bedankt voor je advies

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    op warme dagen misschien iets meer zout eten dan op andere dagen (dat houdt het vocht iets meer vast waardoor je minder snel krampen zal krijgen)
    I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    0
    Dat klopt - zout !!! maar het probleem is dat je dit niet bij de hand hebt, in noodgevallen, ik heb ook nog eens last van een lage bloeddruk en dan raden ze me ook aan om meer zout ..

Eerlijk gezegd vergeet ik dit wel, ik gebruik amper zout in mijn eten
    Ik zal het tegen wil en dank toch moeten doen, chips eten met tegenzin of afzien, dan kies ik voor het eerste
    Bedankt Whiskas

Bladwijzers

Forum rechten