1 advies: ga naar een dokter als je iets verkeerd hebt gedaan!
Hallo allemaal,
wat kan ik doen aan een dazenbeet? het is dik en rood omdat ik heb gekrabd maar heb net gehoord dat dat niet mag! het is gisteren overdag gebeurd toen ik in een weiland jacobs kruis kruid aan het trekken was, en in een keer een prik voelde op mijn voet.
Ik trok mijn schoen uit en een daas heeft mij gebeten. Hij lag nog in mijn schoen ( dood ).
Wat moet ik doen?
1 advies: ga naar een dokter als je iets verkeerd hebt gedaan!
Gisteren niks gedaan en vandaag gekrabd en ijs erop gedaan en ik heb gehoord dat krabben niet goed is ofzo? en mijn voet is nog steeds dik ookal doe ik er ijs op
Laatst gewijzigd door Teddy; 01-08-12 om 18:24.
Dazenbeet (beet van steekvlieg): heldere informatie van uw arts | huidinformatie.be
Bij deze een link met info over dazenbeten. Maar aangezien je het opgekrabt hebt zou je er toch maar beter mee opletten![]()
Voor die daas komt alle hulp te laat helaas!
Wat jij moet doen is vooral stoppen met janken: als je nu nog altijd niet dood bent van een stomme insectenbeet dan vrees ik dat je nog lang gaat leven. Ja, de zwelling en de jeuk komt weer op als je eraan krabt maar uiteindelijk kun je ook daar mee leren leven en wonder bij wonder is zelfs die dazenbeet dan na enkele dagen weg.
De natuur kan soms zóóó onrechtvaardig zijn...![]()
Laatst gewijzigd door Joker; 02-08-12 om 08:57.
mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!
het zijn geen mannen meer gelijk vroeger...![]()
I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!
Ik weet niet wat je bedoeld te zeggen maarjaa
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie hulp! het is nog hetzelfde als gisteren maar dat gaat denk ik wel weer weg als t goed is!
Xxx
Bladwijzers