Zou hier niks te vinden zijn?
www.wattedoen.be
ik ben even aan het zoeken op het net of er geen leuk feestje/optreden/... is op vrijdag 30/1 maar er is bijna niets te doen!
heeft er iemand toch een gouden tip? (regio kempen, mag ook meer richting antwerpen/limburg/vl.brabant)
mijn examens zijn dan gedaan en ik wil het vieren! (en liefst niet in het cafe waar ik bij wijze van spreken elke week al zit.)
that's the story that went around -
Zou hier niks te vinden zijn?
www.wattedoen.be
ja, heb ik ook al gekeken. staat ni zo veel op. en naar tina turner wil ik nu ook niet direct gaan zien
zal er nog es hene surfen, wie weet heb ik iets over het hoofd gezien dat toch nog interessant kan zijn.
Arid treedt op, maar da's wel in Kortrijk
den 31e in Lier .. als dat ook goed is![]()
nee, den 31e moet ik gaan werken :s
en ben niet zo een arid fan... sorry maar toch merci voor de hulp!
kheb al wel gevonden dat el tattoo del tigre een optreden heeft in de ab, zijn niet veel ticks meer voor. en in de scheld'apen is er ook nog iets te doen maar weet niet of dit iets is...
maar als er nog tips zijn, altijd welkom!
ps: hoe is mol om op cafe te gaan? leuk stadje? danscafé's? optredens nu vrijdag?
Wat zoek je dan precies? Een optreden of gewoon een fuifje? Kijk misschien ook eens op fuifen.be en fuifkalender enz.
thx sirk, heb ik ook al gedaan maar er is echt praktisch niks te doen als ik via die sites zoek.
een optreden zou wel leuker zijn dan een fuif(je).
Bladwijzers