In Gent heb je Bistro J'ai Trouvé op de Ajuinlei. Heel lekker, gezellig en verzorgd ontbijt.
Wel op tijd reserveren, want het zit er op zondagvoormiddag vol met mensen die komen met een Bongobon.
Zondag heb ik afgesproken om met een vriendin te gaan ontbijten/brunchen. We hebben echter nog niet beslist waar. Dus: tips voor lekkere ontbijtjes, niet te duur, in Brugge of Gent => laat maar komen!
![]()
- Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -
In Gent heb je Bistro J'ai Trouvé op de Ajuinlei. Heel lekker, gezellig en verzorgd ontbijt.
Wel op tijd reserveren, want het zit er op zondagvoormiddag vol met mensen die komen met een Bongobon.
In Brugge heb je Servaas van Mullem. Ook te reserveren.
in Gent ook Le Pain Quotidien (kalandeberg) & de Brooderie (J. Breydelstraat) .. beiden heel lekker ontbijt
Bij Jacquet aan de Zuid (Vlaanderenstrat)
Aan Sint-Jacobs heb je op zondag de prondelmarkt (antiek- en rommelmarkt) en in de buurt zijn er twee zaken waar ik regelmatig ga ontbijten: bij Olivier en Hanne (maar 'k zal eens op de naam van de zaak letten, weet niet hoe die heet) en bij Patricia en Marnix: da's een antiekzaak waar ook ontbijt geserveerd wordt... (voor de naam: zelfde verhaal
)
In Brugge, Vlamingstraat, vlak aan de markt, heb je een goed ontbijtadresje, de Prestige.
My body is a temple
Kan je mij de naam van deze 2 zaken eens doorgeven aub? Thx
<span style="font-style: italic">bij Olivier en Hanne (maar 'k zal eens op de naam van de zaak letten, weet niet hoe die heet ) en bij Patricia en Marnix: da's een antiekzaak waar ook ontbijt geserveerd wordt... (voor de naam: zelfde verhaal ) </span>
ha Bij Olivier en Hanne... dat heet gewoon Chez Olivierja sorry he maar we kennen die mensen en letten niet echt op de naam van de zaak
Bij Marnix en Patricia heb ik er nu NOG niet op gelet![]()
Maar da's er niet ver van: ligt BAL aan de prondelmarkt op Sint-Jacobs...
Hier kan je ook ontbijten:
http://www.deloge.be/index.html
Bladwijzers