Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39
    Guest

Jeff Dunham in Amsterdag en Londen

Ik zie dieje mens dus enorm graag spelen (is dieje kerel met Achmed the Dead Terrorist)

En hij komt naar Amsterdam: alleen kosten de kaartjes 100 euro en dat heb ik er absoluut niet voor over!

Nu hij komt ook naar de O2 Arena in Londen en de kaartjes kosten 44 pond (of 48 euro). Mij lijkt het wel wat om naar Londen te gaan met de Eurostar (het is op een zaterdag), zaterdag wat shoppen, savonds naar Jeffke gaan kijken, ergens een nachtje slapen (iets goeikoops) Zondag Londen nog een beetje verkennen en dan terug naar huis met de Eurostar... Dan zal ik niet zoveel meer betalen als 2 tickets voor Amsterdam + naft...

Langs den andere kant heb ik zoiets van "gij onnozel jong "

Mij lijkt het in ieder geval tof! zouden jullie zoiets doen? Of ben ik echt helemaal "bonkers" geworden

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Eerste links, tweede rechts en daar vraagde het nog ne keer....
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

Re: Jeff Dunham in Amsterdag en Londen

Heb hem een keer live gezien in Parijs.
    Het was gieren geblazen MP.
    En Achmed is een van zijn meest bekende poppen, maar hij heeft er zoveel meer. En live is dat echt gieren.
    Zijn kerstdvd ligt trouwens in heel veel winkels op dit moment.

"Silence, I kill you"
    "I laid her down under the old oak. Seeing it all blossom forever more."

Sabke
    Guest

Mp, ik zou hem ook graag is live zien. Maar 100€ voor een ticket is wel wat veel.
    Als je echt grote fan ben dan zou ik wel is naar Londen gaan. Maar uiteindelijk zal Londen duurder uitkomen dan Amsterdam denk ik... (toch als je daar gaat shoppen ... lol)

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    16

Ik zou dat doen ja

Op concert van Editors helemaal verliefd geworden op The Maccabees en in februari gaan we naar Londen voor een concert van hen plus paar dagen Londen bezoeken

Ik zou gewoon wat meer dagen Londen erbij pakken
    En eens zoeken tss de jeugdherbergen

Jeff Dunham is idd goed. Ik ben vooral fan van zijn 'Sweet Daddy D'
    For a while, if you don't mind, let me be myself...
    So I can shine, with my own light!

Guest

ja een paar dagen extra zal moeilijk gaan, we moeten werken of naar school gaan Net sms'jes gestuurd met een vriendin, die wil al mee

@maestro: wij hebben die dvd's thuis Maar de heel veel kennen enkel Achmed, daarom dak het erbij zet

Waarschijnlijk gaan we het wel doen, die vriendin is nog niet naar londen geweest en dat is dan mooi meegenomen Ik beschouw het dan als "we gaan op weekend naar londen en toevallig naar Jeffke zien" ipv "we gaan speciaal naar londen om Jeffke te zien "

Bij de eurostar kan ik nog geen tickets boeken voor 24 april (het gaat tot 9 april), maar voor april kosten de kaartjes 40 euro heen en terug, dus dat is echt geen geld. En dan een goeikoop hotelleke of jeugdherberg moet ook niet duur zijn hé

Voor Michael Jackson gingen we ook speciaal naar londen gaan in februari, en dat gaat om overduidelijke redenen niet door, dus ik heb ne vervanger nodig hé

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

MP

hoe noemt die redneck jongen weer die opgegroeid is in een trailerpark. Met dat klaske op?
    Vind ik persoonlijk nog beter dan Achmed.

Guest

Bubba J? ofzo?

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Mari_Posa
    Bubba J? ofzo?

That's the one baby! Bubba J from the trailerpark.
    Ga vanavond nog eens kijken denk ik.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2003
    Leeftijd
    50
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Mari_Posa
    Ik zie dieje mens dus enorm graag spelen (is dieje kerel met Achmed the Dead Terrorist)

En hij komt naar Amsterdam: alleen kosten de kaartjes 100 euro en dat heb ik er absoluut niet voor over!

Nu hij komt ook naar de O2 Arena in Londen en de kaartjes kosten 44 pond (of 48 euro). Mij lijkt het wel wat om naar Londen te gaan met de Eurostar (het is op een zaterdag), zaterdag wat shoppen, savonds naar Jeffke gaan kijken, ergens een nachtje slapen (iets goeikoops) Zondag Londen nog een beetje verkennen en dan terug naar huis met de Eurostar... Dan zal ik niet zoveel meer betalen als 2 tickets voor Amsterdam + naft...

Langs den andere kant heb ik zoiets van "gij onnozel jong "

Mij lijkt het in ieder geval tof! zouden jullie zoiets doen? Of ben ik echt helemaal "bonkers" geworden

Bonkers? Nee hoor! Ben 2 weekends geleden ook naar London geweest, speciaal om tennis te gaan kijken in de O2. Ik heb Djokovic, Nadal, Söderling en Davydenko gezien. De zaterdag musea gedaan en 's avonds naar "Les Misérables" gaan kijken. 's Zondags gaan eten in Fifteen, één van de restaurants van Jamie Oliver. 't Heeft me wel een flinke duit gekost maar ik heb het toch maar allemaal meegemaakt!
    Volgens sommige FS-ers een kattenmoordenaar.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    0

Walter
    Leef & Laat leven.

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers