hier nog een fotooke
![]()
Wie zijn kindjes zijn vandaag of deze week ook verkleed naar school gegaan?
en wat hebben ze gekozen? of kies jij iets voor hen?
die van ons is als spiderman gegaan, toch leuk voor die kids. hij zit al in de lagere school, maar als je die kleutertjes ziet is het nog cuter heallemaal prinseskes en clowntjes
meestal zegt de kleine enkele dingen in wat hij zich graag wil verkleden,en ik kies daar dan een kledingstuk uit. ik zie toch ook graag een beetje naar de prijs, want je kan er zo ver in gaan denk ik als je zelf wil
Is de trotse mama van twee flinke zonen
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
hier nog een fotooke
![]()
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
precies geen carnavalskindjes hier??
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
Mijn broertje ging verkleed als meisje. Hij had mijn Chinees kleedje aan, een legging, zelfs een bh (met ballonnen), een pruik met lang zwart haarEn compleet opgemaakt ook: mascara, oogschaduw, eye liner én lipstick
![]()
Hehe Sirk, was de moeite waarschijnlijk
En Jessica, je zoontje ziet er idd heel cute uit![]()
- Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -
Mijn zoontje van 4 was ook een spiderman en mijn dochter van 2.5 was een spaansje signorita. 'k had ook een zwarte pruik gekocht (ze heeft zelf eigenlijk heel weinig en fijn haar), maar die vond ze niet zo leuk.
De jongste vond heel dat verkleedgedoe toch niet zo heel fijn.
Maar, ik vond het geweldig! Als je op school toekomt en al die verklede kindjes ziet.... echt héél tof! Ze zouden dat meer meoten doen ;o)
Hier een cars racepiloot.
Mijn dochterje was niet verkleed maar ze gaat dan ook nog maar naar de creche...
En aangezien we door de kou besloten hebben van niet naar carnaval Aalst te gaan heb ik dan ook niets voor haar gekocht...
Geen verklede dochter dit jaar...![]()
Hehe Sirk, was de moeite waarschijnlijkCitaat van: Sweet_Dreams
Echt wel! Het idee is ontstaan toen hij opmerkte dat wij even groot zijnEn dat hij in mijn schoenen past (ott al niet meer). Er waren nog jongens als meisje gegaan, maar geen ene was zo af als broer: er waren er zonder borsten of zonder pruik, zonder make-up
![]()
Tipsy, kan je haar geen mooi zomerkleedje aandoen (met daaronder een dikke trui en broek) en een kroontje opzetten? Beetje schmink en voila: een prinses / fee / zonnekoningin! Of een zwarte broek met geel truitje, zwarte en gele strepen op het gezicht, een diadeem met 2 "voelsprieten" en je hebt een bij![]()
je ziet soms wat rondlopen ook haha
had er een kindje gezien,die was verkleed als spongebob
een levensgrote spons,daaruit staken dan 2beentjes, en 2 armkes..het kind zag nog niet waar m liep ocharme
hihihih, erg maar zon zot zicht
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
Citaat van: 01SirkHehe Sirk, was de moeite waarschijnlijkCitaat van: Sweet_Dreams
Tipsy, kan je haar geen mooi zomerkleedje aandoen (met daaronder een dikke trui en broek) en een kroontje opzetten? Beetje schmink en voila: een prinses / fee / zonnekoningin! Of een zwarte broek met geel truitje, zwarte en gele strepen op het gezicht, een diadeem met 2 "voelsprieten" en je hebt een bij![]()
Mja maar aangezien we toch niet naar carnaval gaan dit jaar ga ik die moeite niet doen ze.
Ik had iets kunnen lenen van vrienden. Een lieveheersbeestjespak.
Maar t'is echt te koud + mijn dochtertje is lichtjes ziek. Dan hou ik ze liever binnen...
Volgende week ist carnaval in Lede. Misschien als het weer wat beter is dat we dan eens gaan. Ik wacht af...
Morgen barst de feestvreugde hier weer los in Aalst. Ik ben benieuwd... Drinken met zo'n koude is levensgevaarlijk.... Ik vrees dat er veel onderkoelden in het ziekenhuis zullen vallen.![]()
Bladwijzers