t is idd glad he, stomme accidentjes momenteel , spijtig
Potverdikke... daarnet bij't inrijden van de straat een paaltje meegepakt...de straat (en vooral de bocht) is hier precies een ijstpiste.
Grote deuk en carrosserie tegen mijn band.
Aaargh, ik ben zooooo boos op mezelf ;o((
t is idd glad he, stomme accidentjes momenteel , spijtig
Spijtig... kost altijd zoveel geld he, om dat te laten maken.
Ik vraag me af hoeveel auto's er deze winter al blikschade hebben opgelopen? Dat moet toch veel meer zijn dan normaal?
De verzekeringsmaatschappijen zullen wel sakkeren tegenwoordig.
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Ondertussen prijs gekregen... 1100€
Alstemblief!
Wij hebben trouwens maar een kleine omnium meer, dus 't is zelf betalen.
Pfff.... de gemeente zou ervoor moeten opdraaien... in onze straat wordt niet eens gestrooid
Ik ga nu naar mijne kop krijgen, maarreuh...sneeuw en gladheid zijn altijd goed voor iemand, zolang het maar bij blikschade blijft.... Het valt eigenlijk nog mee wat blutsen betreft; Ik denk dat de meeste mensen wachten met herstellen tot het slecht weer achter de rug is
Martelen is menselijk. Dieren doen het niet.
Ik zou ook wachten hoor, maar mijn wiel is geraakt waardoor het tegen de carrosserie zit. Ik kan dus niet meer rijden en moet het dus wel laten maken, want ik moet natuurlijk op mijn werk geraken...
Pfff.... de gemeente zou ervoor moeten opdraaien... in onze straat wordt niet eens gestrooidCitaat van: Buzzybeeke
Awel, ik zou hen de factuur sturen, al was het maar om uw punt te maken!
Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!
Mja ... in de bus gaan steken?
Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!
Gaan ze u factuur terugsturen dat ge dat paaltje moet betalen![]()
Just living my dreams...
Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~
Volgens mij is dat nog kostelijk ook![]()
Just living my dreams...
Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~
Bladwijzers