Ik heb de nieuwe mod gezien: wie is ze, wat doet ze en waarom![]()
Als je een topic sluit wegens te lang, moet je er een nieuw openen ook![]()
BTW, hebben jullie ook de nieuwe MOD gezien? Mogen we kennismaken?
nein mann, ich will noch nicht gehen
Ik heb de nieuwe mod gezien: wie is ze, wat doet ze en waarom![]()
Ik vroeg het me ook al af![]()
Life is like a box of chocolates...
Werd verdekke tijd
En toch wel raar he, altijd als er zo'n discussiepunt is, is dat topic opeens te lang
Ontopic:
Ik heb het vandaag, het kolere, het irritant, het moei, het bazig, het ongeduldig en het vreed vervelend... bij deze weet iedereen het. Een gewaarschuwde mens...
dat de dag maar rap om is.
Voorzichtig met die scharen é Lieselyke![]()
Mijn ouders zijn weer thuisNu nog een goede manier zoeken om te vertellen dat ze twee weken achter staan, en dat ik weer heppie ben (m'n jongetje komt morgen)...
![]()
Ik heb de nieuwe mod gezien: wie is ze, wat doet ze en waaromCitaat van: 01Sirk![]()
Dat vraag ik mij nu ook af!
En ik zal waarschijnlijk voor de rest van de dag niet meer online zijn want ik moet enkele operaties uitvoeren op mijn laptopje...
't Ziet er naar uit dat het allemaal wel zal lukken en in orde komen, gisteren waren er toch al hoopgevende tekenen.
Wat was/is er aan de hand? Op mijn D-partitie staan al onze foto's en nu had die partitie beslist dat er geen owners meer waren van de bestanden en de mappen als je er iets aan wijzigde. Dus werd alles ontoegankelijk.
Wat hebben we er gisteren al aan gedaan? In de safe mode konden we ons weer als owner toevoegen en al een deel kopiëren naar de normaal werkende C-partitie.
Wat doen we vandaag nog? Verder alles kopiëren, waar we enkele uren zoet mee zijn.
Dan de D-partitie formatteren en alles terug op die partitie zetten.
Enfin, dat is het plan.
Het ding is dat dat vele uren in beslag zal nemen en zeker omdat de C-partitie stampvol staat als alles van de D er ook op moet... Dat zal maar nipt lukken.
I_bella, ben je luidop aan het resumeren of zo?
Ik dénk dat ik het antwoord heb op de vraag wàt mijn vriendin dreef om rechtsomkeer te maken voor de politiecontrole!
En ik ben er nie goe van![]()
Leve België !!!
Oei, Fanata, is't zo erg? Had ze gedronken?
Life is like a box of chocolates...
Oei Fanata, wat denk je dat er gebeurd was misschien?
Ik kreeg gisteren ook een nieuwtje te horen waar ik niet goed van was... Mijn ex-vriendje, met wie ik 4 jaar samen ben geweest en met wie het nu ongeveer 5 jaar uit is, wordt papa.
Ik zie die jongen nooit meer, hij doet me ook niets meer (ik heb het indertijd uitgemaakt) maar toch, ik kreeg maar een raar gevoel toen ik dat las!
En ook verwondering, hij is 27, zij is pas 22 of zo.
Ach ja, 't zal wel aan mij liggen da'k daar heel de avond ambetant van liep![]()
- Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -
Bladwijzers