Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Leeftijd
    45
    Reputatie Macht
    21

nostalgie : mijn poëziealbums

Ik had - zoals zowat iedereen toen - 35 jaar geleden een poëzie-album.
    En ik heb die nooit weg gedaan.
    Af en toe zit ik wat te snuisteren in mijn boekenkast en onlangs kwam ik ze nog eens tegen. En eigenlijk vind ik dat heel plezant om die nog eens terug te zien. Toen vroeg ik me af of dat nu ook nog zou werken.... Want dan heb ik daar binnen 20 jaar ongetwijfeld ook nog plezier van zoals nu met mijn oude
    Wat denken jullie ?

Hebben jullie dat ook nog gehad trouwens ?

Op mijn blog heb ik er een artikeltje over gemaakt met wat foto's : hier alvast een teasertje :

[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    18

Re: nostalgie : mijn poëziealbums

Ja, ik heb ook verschillende poëziealbums gehad. Ik geloof dat ik er nog 2 heb, maar waar steken ze

Dat was toch schitterend. Je gaf je poëziealbum aan een vriendje of een vriendinnetje. Altijd benieuwd wat ze erin tekenden of schreven
    Ik deed dat ook graag voor andere. Helaas kon ik niet goed tekenen. Mijn vriendinnetjes maakte prachtige tekeningen en ik verbrodde dat met mijn kladderkunst

Bij het doorbladeren van een poëziealbum : Mooi, Mooi, Mooi, hu wa moet da voorstellen ?, mooi, mooi

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    5

oooh ja! Ik had dat ook. Maar dat is iets minder lang geleden.

Maar ik denk niet dat ik die nog heb. Ik zou eens moeten gaan neuzen bij mijn ouders dan.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    8

Oh, die had ik ook
    En ook zo van die boekjes waarin je gegevens moest invullen zoals: als ik groot ben wil ik ... worden, mijn lievelingskleur is...

Jammer, maar ik denk niet dat ik ze nog heb, zou wel leuk zijn om ze terug te zien.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: anduril
    Oh, die had ik ook
    En ook zo van die boekjes waarin je gegevens moest invullen zoals: als ik groot ben wil ik ... worden, mijn lievelingskleur is...

Jammer, maar ik denk niet dat ik ze nog heb, zou wel leuk zijn om ze terug te zien.

"vriendenboekjes"
    zowel die als mijn poëzie heb ik nog, idd leuk om nog eens terug te bekijken
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    3

Ja supergrappig die vriendenboekjes ! Vooral de antwoorden op vragen als 'wat ik later wil worden: ..." en "dit doe ik het liefste: ..." vind ik wel grappig om te herlezen !

In poëziealbums heb ik ook altijd graag getekend Ik herinner me nog dat we onze poëzie ook aan onze juffen gaven en dat die toch vaak met de mooiste tekening kwamen

Ooooooooooh nostalgie nostalgie, waar is de tijd dat alles nog zo makkelijk en simpel was

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    9

Ik heb die ook nog: mijn poëzie én mijn vriendenboekje. Supergrappig inderdaad om nog eens terug te lezen.

Zo heb ik een tekening van mijn broer staan, met ernaast heel flink geschreven: van je grote zus x (hij bedoelt dus voor mijn zus, van je broer)

Leuk om nostalgisch te bekijken en je eens af te vragen wat er van al die mensen geworden is
    - Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

En dat gebeurt nog steeds. Ik krijg elk jaar van de leerlingen vriendenboekjes om in te vullen. Poëzie-albums wat minder, maar ook dat gebeurt nog wel.

't Is wel grappig wanneer ze dan gaan vergelijken, want ik vul altijd andere zaken in bij 'lievelingseten' enzo. De ene keer is dat spaghetti, de andere keer kakkerlakkensoep.
    Atheism is a non-prophet organisation

Bladwijzers

Forum rechten