Sporty zit jij nog niet op het andere forum?
Ze zeggen het wel eens: waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Ik ben onlangs na een stop van enkele jaren opnieuw beginnen skydiven en ik voel me erdoor bezeten. Ik heb me de afgelopen weken ontpopt tot een heuse weervrouw: ik volg alle weerberichten, de buienradar kent geen geheimen meer. Ik denk er voortdurend aan. Als ik ga slapen, als ik opsta... ik zit voortdurend filmpjes te bekijken. Op de een of andere manier blijft dit altijd een intense ervaring. Ik droom er letterlijk over, ik zie overal vliegtuigjes, ik hou de wind in de gaten. Ik doe het autoraam open op de autostrade net om de koelte te voelen, maar om de wind te voelen alsof je uit een vliegtuig springt.
Welnu, ik zal heus niet de enige persoon zijn die ergens zo hard in opgaat. De club wemelt van mensen die zich zo laten meeslepen heb ik gemerkt, maar ik ben er zeker van dat andere mensen met andere interesses zich ook zo erg kunnen laten meeslepen. Ik ben benieuwd welke passie jullie in jullie greep heeft en hoe dat zich uit . Werk, hobby's, kinderen, het lief, de vrienden, koken, .... Komaan, laat maar komen...
The only thing you have to fear is fear itself... ongeacht wat je doet in het leven
Sporty zit jij nog niet op het andere forum?
Wil je aandacht of een koekje?
Jawel, maar van hieruit geraak ik er niet op.
The only thing you have to fear is fear itself... ongeacht wat je doet in het leven
Dat skydiven lijkt wel tof maar ik denk dat ze mij de eerste keer toch uit het vliegtuig zouden moeten stampen...
kan je eigenlijk wel ademen zo hoog vraag ik mij af? ik bedoel: ik heb al op attracties gezeten in een pretpark waarbij me de adem precies werd ontnomen als je snel naar beneden valt... en ik vroeg me af of dat bij skidiven ook zo was?
ik kon toch ook precies geen woord uitbrengen: ik wilde iets roepen en dat ging zelfs niet
Dat is het meest toffe en meest intense dat ik ooit al heb gedaan ! Wel een duo-sprong, ik ben niet moedig genoeg om het alleen te doen. Ik heb iets met snowboarden en / of skiën al ben ik geen talent en doet het soms zeer. Ik heb nu een zoontje en binnen 4 jaar ga ik hem dat leren.
Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen
Een duo-sprong is superleuk. Ik vond het echter leuker om niet aan iemand vast te hangen. Er zijn veel vrouwen met kindjes die dat doen.
Snowboarden en skiën, echt leuk! Doe je dat enkel tijdens de wintersportvakantie, of ook indoor? Het lijkt me idd heel leuk om je zoontje al zo vroeg dit aan te leren. Heel veel plezier ermee.
goeie vraag... bezetenheid van iets? Ik kan momenteel maar op 1 ding komen en dat is mijn neefje! Wat het skydiven betreft... zou ik echt wel eens willen doen maar weet niet of ik uiteindelijk wel zou durven. Mocht het er van komen ik zou alvast ook beginnen met een duo sprong!!
Tantekeeeuuu
Bladwijzers