uh, eens proberen zonder je wasverzachter? Of eens iemand anders zijne wasverzachter gebruiken en kijken wat dat geeft.
de laatste tijd heb ik problemen met de geur van mijn was als die uit de wasmachine komt. Ipv lekker fris te ruiken, riekt hij zurig. Zou dit aan het gebruik van wasverzachter kunnen liggen? Het probleem doet zich nl. enkel voor bij 40° of lager. Bij hogere temperaturen niet, hier gebruik ik geen wasverzachter want deze was gaat in de droogkast.
Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing? <font color="yellow"> </font>
uh, eens proberen zonder je wasverzachter? Of eens iemand anders zijne wasverzachter gebruiken en kijken wat dat geeft.
Onze was stinkt soms ook, volgens de verkoper gebruikt de machine te weinig water (té zuinig). Onze oplossing: stinkende dingen (zoals sokken) apart wassen.
Ik heb dit dikwijls met jeansbroeken en als ze dan droog zijn en ik begin ze te strijken vind ik dat ze stinken
Stinken de kleren als ze nog nat zijn of als ze al droog zijn?
allebei, ze stinken eigenlijk droog erger dan nat
ja bij mij ook, want als ze nat zijn ruiken ze naar wasverzacchter.
Bij ons stinkt de was ook af en toe. Vooral bij de badhanddoeken. Wanneer die gewassen zijn en droog zijn, zijn kunnen die zo hard zijn als cement dat het gewoon pijn doet wanneer je je eigen afdroogt. Het is zeker niet aangenaam... Weet iemand hoe dit zou kunnen komen??? [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] Heeft het soms te maken dat de handdoeken versleten zijn of ligt het soms aan de wasverzachter??
handdoeken zijn meestal hard als je ze aan de waslijn laat drogen.
ze strijken helpt een beetje.
en ook een klein scheutje azijn toeveogen in plaats van al die dure wasverzachters.
mijn maw ruikt altijd goed en is altijd zeer proper en ik gebruik aldi en lidl
voor vraagjes over Brugge groot of klein moet je bij mij zijn.
de Brugse zot is back in town
Droog jij je handdoeken zo of in de droogkast. Als ik ze zo droog zijn ze bij mij ook hard maar in de droogkast zijn ze supermals
Bladwijzers