Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: SMEG-toestellen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    10

SMEG-toestellen

In maart hopen we in ons nieuwe huis te zitten! Al jaren behelpen we ons nu met een flut-keukentje, dus ik kijk er echt naar uit om in een degelijk uitgeruste keuken mijn ding te doen.

Ondertussen zijn we dus op zoek naar toestellen die kwalitatief echt goed zijn, en momenteel gaat onze interesse vooral uit naar SMEG toestellen (oven, microgolf, kookplaat, afwasmachine...). We hebben ook de neiging om eenzelfde merk te gebruiken, omwille van het gemak eigenlijk (buiten de dampkap, die wordt van novy).

Hebben jullie enige ervaring met deze toestellen van SMEG? Aan of af te raden?

01Sirk
    Guest

Re: SMEG-toestellen

Bij mijn ex stond er een gasfornuis van Smeg met oven. Ik vond dat wel een goed ding, en die oven was ook enorm groot (je kon er een kip in braden!).

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    44
    Reputatie Macht
    0

smeg is jammer genoeg niet zo goed. Enkel voor ovens. Afwasmachines is dikke miserie.

Wij hebben gekozen voor Neff (het duurdere merk van Bosch), bosch zelf is ook heel goed, alsook siemens.
    Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Reputatie Macht
    30

Bedoel je niet een kalkoen??? Bij ons kan je er ook een kip in braden en die is nu toch ook niet zo gigantisch
    Just living my dreams...
    Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~

01Sirk
    Guest

Citaat van: sweet_sugar
    Bedoel je niet een kalkoen??? Bij ons kan je er ook een kip in braden en die is nu toch ook niet zo gigantisch

Voor mij is dat wel gigantisch: wij hebben geen oven! Wel een combi-microgolf maar daar krijg je amper een kipfilet in Maar mss kan een kalkoen er ook wel in, dat heb ik nu nooit eens getest se!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    44
    Reputatie Macht
    0

ah, en voor inductie is Atag nog steeds het allerbeste. Maar da's ook weer prijzig natuurlijk.
    Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    10

Bedankt voor die snelle reacties hoor! Het wordt ook hoog tijd om beslissingen te nemen.

Het wordt moeilijk, want het is allemaal zo duur. En we hebben geen zin iets te kopen om maar even verder te kunnen en binnen een paar jaar nieuwe toestellen te kopen...

Fattie kan je me vertellen waarom je die toestellen niet zou aanraden? Hebben jullie andere merken waarvan je wel zegt dat het serieus de moeite (en het geld) waard is? Atag dachten we ook al, en novy voor een dampkap ook zeker...
    Misschien hebben jullie andere ervaringen?

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    44
    Reputatie Macht
    0

Ik ben supertevreden van mijn Neff toestellen. Echt de max. Zeker de oven is een pareltje. Ook de vaatwasser is prima. Maar natuurlijk is Miele het beste op vaatwasser gebied.

hier werd een gelijkaardige vraag gesteld:

http://www.bouwinfo.be/forum/viewtop...highlight=smeg
    http://www.bouwinfo.be/forum/viewtop...highlight=smeg

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    10

Bedankt!!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    7

Hallo Kimmie,

Wij hebben in onze nieuwbouwwoning toestellen van Smeg laten plaatsen, namelijk de oven, microgolfoven en het gasfornuis. Wij wilden sowieso een aparte oven en microgolfoven en we hebben er ook heel lang over gedaan om te beslissen, alles vergeleken en we moesten uiteindelijk nog kiezen tussen Neff en Smeg en omdat ze beide goed zijn, en de strakke lijn van Smeg ons het meeste aansprak, hebben we voor die gekozen en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad.

Smeg is een heel goed merk voor gasfornuizen, wij hebben een heel strak huis en ze hebben naast hun rustieke modellen, ook heel strakke, en die hebben wij genomen.

Wij hebben de flatline dampkap van Novy, die moet je gewoon van Novy nemen, die is zo stil dat we ze vergeten af te zetten.

Als afwasmachine hebben we AEG genomen omdat die zo'n heel stille hadden. We hebben beneden in ons huis alles open daarmee dat het allemaal stil moest zijn.
    Beebie in buik!
    23-01-2010

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten