Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 1999
    Leeftijd
    51
    Reputatie Macht
    19

Belisol en naservice

Het verschil tussen Belisol en Witt? De naservice!
    Vorig jaar onze voordeur laten vervangen door Belisol (netjes afgewerk). Nu draait ons slot niet meer goed, stremt defitg bij tweede draai. Dus gebeld naar Belisol maar dat zou ons minimum 50 euro kosten (elke bijkomend uur nog eens 35 euro), omdat 'defect' zich niet voordeed binnen de 6 maanden (sic). Zij noemen dit 'afstelling'. Nochtans verwacht ik dat na een jaar een deur nog prima sluit. Zeven jaar geleden hadden we ramen laten plaatsen door Witt. Na 4 jaar (!) hadden we problemen met een raam, sloot niet meer goed. Witt opgebeld, die stonden daar binnen de week en deden dit volledig gratis! Bon, als ik nog eens ramen en/of deuren moet laten plaatsen weet ik wel wie het hier mag komen doen.

annabel
    Guest

Re: Belisol en naservice

anti-reclame ? hihi ...

Na een nieuwe flatscreen TV en stereo aangekocht te hebben waar de verkoper beloofd had dat de bestaande video aangepast zou worden (maar was niet op bestelbon vermeld) moesten wij ook de werkuren van de afsteller extra bijbetalen. In datzelfde jaar hadden we daar ook al een nieuwe dampkamp en kookvuur gekocht, dus een trouwe klant.
    Helaas is de kleine zelfstandige die met eigen volk werkt en de benen van onder zijn g*t loopt om zijn klanten tevreden te stellen aan 't verdwijnen omdat hij netto meer overhoudt als hij als vakman bij een groot bedrijf gaat werken. Dat bedrijf heeft dan weer hoge loonkosten en als ze die niet doorrekenen aan de klant kunnen ze niet blijven bestaan.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    10

Re: Belisol en naservice

@ Nans.. bekijk je bestelbon van Belisol eens...daar moeten de verkoopsvoorwaarden en garantiebepalingen opstaan hé..
    ALs ik het goed voorheb is men altijd verplicht minimun 2jaar garantie te geven...

Bladwijzers

Forum rechten