Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Zetel overtrekken

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    19

Zetel overtrekken

Aanvankelijk zouden wij een nieuw salon kopen maar het probleem is dat we nergens 100% ons gedacht vinden. We zijn beide echt verslaafd aan onze salon die we hebben. Alleen is de stof versleten. Dus dachten we die te laten overtrekken...

Kent iemand hier goeie winkels waar ze zulke stoffen verkopen? We zijn reeds naar Oudenaarde geweest (waar we om onze stof gaan voor de karnavalskledij) maar daar hebben ze niet wat we zoeken (en dat is nu wel een zeer groot fabriek). Brachten ook al een bezoek aan Rue Brabant (Station Noord Brussel) maar ook tevergeefs :-(

Tips????
    Tantekeeeuuu

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    10

Re: Zetel overtrekken

Er zijn toch bepaalde zaken -meubelstoffeerders-, waar ze dit doen?
    Ik ken er eentje in Brugge en in Leuven weet ik ook een stoffenwinkel (voor meubels) zijn (maar daarvan ben ik niet zeker of ze die ook effectief overtrekken, of dat ze enkel de stof verkopen).Als je wil kan ik je de adressen wel bezorgen, maar 't is een beetje ver weg hŔ?
    Op sine herte tintelde hare hant

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    19

Stoffeerders ken ik ook maar dat is heel duur...terwijl ik mensen ken die hetzelfde kunnen voor veel minder geld. Dus ik moet gewoon echt aan goeie stof geraken...
    Tantekeeeuuu

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2003
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    15

Citaat van: PeggyB
    Stoffeerders ken ik ook maar dat is heel duur...terwijl ik mensen ken die hetzelfde kunnen voor veel minder geld. Dus ik moet gewoon echt aan goeie stof geraken...

Ik wou net al zeggen dat een salon overtrekken zeer duur is. Mijn ouders hebben dit enkele jaren geleden laten doen (is zeer goed gelukt) maar was zeker zo duur (ik denk zelfs duurder) dan een nieuw salon. Maar als je mensen kent die het voor een schappelijk prijsje kunnen doen, dan zwijg ik
    ***Time flies like the wind, fruit flies like banana┤s***

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    10

Awel, in die zaken zouden ze normaalgezien ook de stof apart moeten verkopen.
    Ik ben er ooit eens gaan informeren voor stof voor onze stoelen, want zoiets kan mijn pa ook zelf en toen zeiden ze dat ze die ook apart verkochten.
    Op sine herte tintelde hare hant

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    19

Dat wist ik niet! Bedankt voor de info...zal het zo eens proberen
    Tantekeeeuuu

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2002
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    15

Op Savemysofa.com verkopen ze overtrekken voor bepaalde Ikea-zetels, maar je kan er ook gewoon de stof bestellen.

Goeie stof, je kan stalen aanvragen voor je een bestelling doet.

Ik ben zelf ook ge´nteresseerd, maar ik ken helaas niemand die zo'n overtrekken kan maken.
    Mama van Cato, geboren op 17 november 2006

Bladwijzers

Forum rechten