Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: ecologische tuin

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    7

ecologische tuin

Lieve femi's,

onze tuin gaat naar de lente toe in twee gesplitst worden zodat wij ons eigen tuintje hebben afgesloten van die van mijn buren/schoonouders.
    Nu, die tuin is aangelegd, maar wordt bemest, constant kortgereden, geen natuurlijk bloempjes en zo...
    Niet mijn stijl dus, ik zie het eerder meer ecologisch in.
    Wilder, ruiger, natuurlijker, spontaner, ... (en ook minder onderhoud ) Ook graag een kleine moestuin en verse besjes.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met zo'n ecologische tuin, eventueel foto's?
    Ik zoek ook hulp om de tuin te ontwerpen, ik ben een echte leek op dit vlak en heb echt advies nodig van iemand die er wat van kent.
    Een tuinarchitect onder de arm nemen lijkt de logische oplossing, maar financieel niet echt haalbaar momenteel.

Is er iemand die alvast advies, tips, ervaringen kan delen hier op het forum?
    Als er een goede ziel is die mij echt constructief kan helpen bij het denken tot een ontwerp hoor ik het ook graag.
    Ik wil zo graag een mooie groene omgeving voor onze kleine meid.
    Misschien is een ruiltje mogelijk? Misschien kan ik wel een beperkt bedrag betalen of een dienst leveren voor jou?

Echt belangrijk voor me, dus alle raad is welkom!

liefs x
    Not jumpin', just chillin' [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/joy.gif[/img]

skivvy
    Guest

Re: ecologische tuin

ga eens langs bij de bib , bijvoorbeeld.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Aug 2003
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    20

één grote tip bij het maken van een tuin (van mijn papa gekregen: die is tuinerchitect!) : maak een vijf-jaren plan: