Ik heb geen tuin![]()
Het groen begint te ontluiken bij ons in de tuin en dat doet bij mij al een week of twee kriebels opborrelen.
En toen kreeg ik plots een idee! En dat idee was om een tuinkiekjestopic te openen
Ik ben gewoon zo enthousiast dat de lente eraan komt dat ik dat wil delen eigenlijk
Het zou wel leuk zijn moesten we zo de evolutie van iedereens tuin van lente tot en met winter kunnen meevolgen, aan de hand van mooie kiekjes
Stiekem hoop ik alvast op de medewerking van annemarie en feniks, want die kunnen zo mooi fotograferen!
Hier alvast enkele fotootjes van in onze tuin:
Hortensiablaadjes
Sneeuwklokjes
Rozenblaadjes aan een struikje dat we gekregen hebben op onze trouw.
En het eerste echte kleurtje! Een krokusje
met kattenharen aan zag ik achteraf
Nu aan jullie!
Ik heb geen tuin![]()
Life is like a box of chocolates...
Leuk topic!
En je maakt zelf ook mooie foto's![]()
Leve België !!!
In mijn vorige woonst had ik een prachtige tuin en zou ik meedoen, maar mijn huidige tuin is 't fotograferen niet waard
Heel mooie foto's meissie!!
That's the beauty of macro-modus
Je moet maar één blaadje of bloempje op een foto krijgen en de rest zie je niet![]()
Ik las tuniekjestopic.
Ik dacht al, moeten ze daar nu ook al een topic voor openen![]()
Ook hier geen tuin, maar mooie foto's meisie!! Ik ga hier af en toe komen piepen om mee te genieten van jullie mooie tuinen!
Ik las tuniekjestopic.Citaat van: Goofy
Ik dacht al, moeten ze daar nu ook al een topic voor openen![]()
En ik dacht aan kiekjes als in kiekens, kippen...
![]()
I am the sweetest drug!
Uki inside!
Mooie foto's. Ik ga hier ook af en toe foto's posten. Bij ons zal het een serieuze evolutie zijn.
Momenteel is onze tuin nog een werf. Ze zijn bezig met het houten panelen te plaatsen. Eens dat gedaan is komen de grasmatten, het tuinhuis en de bloembollen in de grond (voor dat de matten er liggen natuurlijk). En dan kan het beginnen met het planten van bloemekes en plantekes.
Ik las tuniekjestopic.Citaat van: Goofy
Same here
Wil binnenkort wel foto's maken als de bloemekes zijn uitgekomen maar ik ga het niet doen want gijle lacht toch alleen met mijne flamingo en kabouters![]()
Bladwijzers