Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 94
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    9

probleem met boeking van reis

wat kan ik hier nog aan doen??...

tijdens mijn lastminute zoektochten anderhalve week geleden heb ik op de website van thomas cook een reis gezien die ik wel wou boeken misschien... (vanaf 25/7 te vertrekken)
    Ik wist niet hoe de betaling in z'n werk zou gaan (aangezien het lastminute was wou ik checken of ik dat direct moest betalen (alles) of dat ik een voorschot moest storten en dan een overschrijving zou toegestuurd krijgen of dergelijke...). Ik heb toen als test mijn gegevens ingegeven en tot aan de laatste stap gegaan 'betaling' waar je dan je creditcardnummer moest ingeven e.d. wat ik niet gedaan heb want ik was gewoon aan het rondkijken...

Ik ben dan uiteindelijk in een reisbureau van jetair een reis gaan boeken en ben op een supertof verlofje vertrokken de 25ste zoals gepland...

Nu krijg ik tijdens dat verlof mijn reserveringsbevestiging van thomas cook in de brievenbus!! Postdaum 27/7...
    Ik heb helemaal niets bevestigd...heb ook helemaal geen bevestigingsmail gekregen ofzo... ik heb tijdens de laatste stap - de betaling - afgesloten.
    Ik ging er wel van uit dat ik alle stappen moest doorlopen om effectief die reis te boeken hé...

Wat nu? Zit ik hier met een serieuze rekening aan mijn been waar ik niet meer onderuit kan? Of wat kan ik nog doen??????

ik heb niks melding gekregen (ook niet op die website zelf tijdens één van die stappen) dat die reis effectief bevestigd was... dat was helemaal de bedoeling niet?!

Hulp

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Re: probleem met boeking van reis

Bellen naar hun call center en daar je verhaal doen
    Je hebt misschein een optie genomen die enkele dagen geldig is ?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    9

daar herinner ik me alleszins niets van...

weet ge ik heb dat vroeger nog zo al wel eens gedaan - stapkes doorlopen - omdat bij sommige zaken je bijvoorbeeld de totale prijs pas op 't laatste ziet. En nooit heb ik dit voorgehad.
    Ik heb echt nergens het gevoel of het idee gehad dat ik die reis geboekt had. Hanee, anders was ik wel daar naartoe gegaan! Allé ja

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Gezien je je betalingsgegevens niet hebt ingegeven kunnen ze je ook niets doen betalen hé, of het bedrag zelf van je kaart halen.
    Sowieso - in de toekomst - als je zo'n dingen nog eens doet gebruik steeds Tester als naam en valse contactgegevens (allemaal tekens bvb).
    Maar ik zou toch es bellen naar het call center en duidelijk maken dat het niet je bedoeling was om iets te kopen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Goh, vervelend zeg! Ik zou niet weten hoe je daar nog vanaf geraakt. Meer dan telefoneren en het uitleggen kan je niet doen denk ik.
    Succes!
    Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    10

Hopelijk geraak je er nog vanaf!

Bij ons staat op de documenten "de klant kan niet afzien van zijn boeking" zo slim zijn ze wel
    I am the sweetest drug!

Uki inside!

Andastra
    Guest

Ik ben eens op de site van Thomas Cook gegaan en alles ingevuld zoals jou, en je reserveert effectief voor je de betaling uitvoert.

Bij de voorlaatste stap moet je op "reserveer" klikken en dan ga je over naar de betaling.

Als je daarop geklikt hebt, dan denk ik dat je niet anders zal kunnen dan te betalen...

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Reputatie Macht
    3

Kan je niet zeggen dat je minderjarig kind/neefje/nichtje dat geboekt had voor de grap en dat je van niks wist?
    Of een onbekende en vervolgens klacht neerleggen bij de politie om het echt te laten lijken?

Andastra
    Guest

Feit, want 'k vind ook wel dat je héél gemakkelijk iemand anders zo een vette rekening kan bezorgen!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Reputatie Macht
    3

Inderdaad, ik dacht dat een reservering pas in orde was als het geld gedeeltelijk of helemaal gestort werd
    Wat mij ook veel logischer lijkt.

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten