dus als ik het goed begrijp: de mama wil de kinderen niet constant bij haar en wil ze deeltijds naar jullie sturen. En jullie willen ze niet te veel bijhouden omdat jullie nu (bijna) 2 eigen kindjes van jullie twee hebben en de twee eerste kinderen van jouw partner er niet meer bij kunnen.
Wat ik mij dan afvraag: wat gaan jullie dan met de kinderen van de papa doen in het weekend? Want als je er dan plaats voor hebt, dan heb je die plaats toch evengoed gedurende die 5 extra dagen?
Of is het vooral een probleem om ze s morgens en s avonds van en naar school te brengen/halen?
In ieder geval: ik kan begrijpen dat het misschien niet zo praktisch is, maar denk eens aan de gevolgen van het weigeren: hoe gaan die kinderen zich dan voelen? mama noch papa wilt hen langer dan een week bijhoudenik denk dat dat erger is dan de praktische onhandigheden.
Is het niet mogelijk om dichterbij te verhuizen richting mama? of de kinderen ergens tussenin naar een school te brengen? Enfin... de papa heeft ze gemaakt dus eigenlijk zou hij ook zijn verantwoordelijkheid moeten opnemen vind ik.
Maar goed: geen concreet antwoord op uw vraag dus.

LinkBack URL
Over linkBacks

Antwoord met Citaat
ik denk dat dat erger is dan de praktische onhandigheden.
)
)
Ik word daar droevig van van zo een verhalen 

Bladwijzers