Qua rentevoet heb ik renteopdevoet.be gevolgd en met die papieren staan zwaaien. Dan kon nog lager qua intrestvoet ineens wel...
Ook de quotiteit zat goed. benadrukken bij de bank dat je geen risico bent , doordat je X % al zelf inbrengt .
Hoe hebben jullie de banken over de streep gekregen?
Weet dat ik een half jaar te laat ben maar... wie niet waagt niet wint zeker!?
Zeker nu we ook de banken aflopen ivm groene lening voor verandering cv ketel...
Qua rentevoet heb ik renteopdevoet.be gevolgd en met die papieren staan zwaaien. Dan kon nog lager qua intrestvoet ineens wel...
Ook de quotiteit zat goed. benadrukken bij de bank dat je geen risico bent , doordat je X % al zelf inbrengt .
Bij elke bank een persoonlijk gesprek aanvragen, op papier de condities + rentevoeten doe afprinten en dan leuk de volgende banken doen.
Een beetje concurrentie kan geen kwaad + je krijgt er een mega-gevoel bij![]()
en uw sterke punten uitspelen:
- loonsverhogingen/extralegale voordelen gekregen
- quotiteit
- intussen verbouwd zonder lening (dat vermindert ook uw quotiteit)
- renteopdevoet is een goede tip
- alles op papier laten zetten
vergeet er de dossierkosten niet uit te onderhandelen.
succes!
dreigen dat je je lening zal overzetten naar een andere bank (want bij je eigen bank krijg je nooit zo'n lage rentevoet voor herziening)
wat extra bijlenen, zodat je in combinatie met een lagere rentevoet aan hetzelfde maandelijkse aflossingbedrag zit.
Let wel, herziening kost je geld.
Veel hangt ook af van de bereidwilligheid van de kantoordirecteur, maar in principe kunnen ze dit niet weigeren.
Je bent inderdaad een klein beetje te laat. De interessantste periode is voorbij.
Wij zijn in september 2010 van 5.25 naar 3.9% gegaan (25 jaar vast) voor onze lening voor de grond.
We hebben 10.000 euro bijgeleend, waardoor we nu hetzelfde maandbedrag afbetalen maar wel onze terras, oprit en omheining hebben betaald.
Succes!
Bladwijzers