Ik hoop het voor jou dat je vrijgesproken wordt, maar eerlijk gezegd heb je natuurlijk wel de schijn tegen en vrees ik ervoor... Heb je een doktersattest voor die geweigerde ademtest i.v.m. die hyperventilatie ?
vrijspraak mogelijk?
gekende uitspraken rechtbank
Heb reeds 30 jaar chronische hyperventilatie !
heb hiervoor verschillende therapieën gevolgd, kiné, hypnotherapie,
Ben er vele jaren vanaf geweest.
ben op 01/04/2010 met pensioen gegaan.
geen stress meer, rustiger leven dacht ik.
de dag voor mijn op oppensioenstelling heb een kankeroperatie op 31/03/2010 ondergaan met gunstig resultaat, ben een jaar later het slachtoffer van slagen met verwondingen geworden (kaak gebroken zenuwen nog niet genezen) , verleden maand zwaar ongeval gehad 2x over kop gegaan.
Heb op de plaats van het ongeval twee ongeldige ademtesten afgelegd, (kon niet mijn borstkas deed pijn) en was volgens mijn in shock en was even buiten bewust zijn geweest.
in het ziekenhuis werd er me na verzorging gevraagd bloed te laten afnemen en gaf toestemming. was er gerust in had 3 pinten licht bier verbruikt op 5 uur tijd.
De agente was me reeds een tijdje aan het jennen omdat ik volgens haar geen ademtest wilde afleggen (kon gewoon niet), ze zei me steeds "ja,ja jij kent de trukken van de foor" dit zei ze, omdat ik een gepensioneerde rijkswachter/agent ben en liet uitschijnen dat ik met één of andere list, me van de vaststellingen tot het afnemen van bloedproef wou onttrekken Nu dit begon me wel op mijn gemoed te werken, want heb steeds mijn medewerking verleend, Gezien er wel 8 of negen mensen in de ziekenboeg waren, vroeg ik of deze de plaats mochten verlaten, voelde met niet goed met al dat volk, met weeral de nodige commentaar van de agente, ik voelde niet direct dat mijn ademhaling versnelde maar begon me wel ambetant te voelen, voelde nog meer pijnen en me angstig worden, de dokter nam de venule en stak deze in mijn rechterarm/ader, dit lukte niet van de eerste keer maar deed veel pijn, ik vroeg hem voorzichtig te zijn, en hij stak opnieuw en tapte een half tube af, op één of andere manier stak hij de naald dieper en deed me verschrikkelijk pijn en trok mijn arm achteruit. Ik vroeg aan de dokter om even te wachten en me wat te laten recupereren, maar begon mijn af te dreigen, met te zeggen dat ik onmiddellijk hem moest laten verder bloed afnemen of hij anders zou stoppen en in zijn verslag zou vermelden dat ik weigerde bloed te laten afnemen. Die agente mengde zich ook in het gesprek en mijn stoppen sloegen door. Ik kon niets meer zeggen, want alles was toch verkeerd wat ik zei. De dokter wilde niet even wachten en maakte een weigering op.
Heb dan nadien mijn angstaanval gehad en mijn lichaam deed overal pijn, het was precies of mijn rechterarm doorboord werd met een priem.
Heb dan een dubbele temesta (2,5) genomen en ben even later tot kalmte gekomen, maar de dokter was weg.
Mijn vraag: kan ik vrijgesproken worden door de rechtbank van deze " weigering " zogezegd door mij, maar ingevolge een chronische hyperventilatie,
Voor mezelf had het beter geweest de bloedafname gelukt was, omdat ik 100% zeker was de bloedtest een negatief resultaat zou hebben na ontleding.
Kan er iemand me helpen
Ik hoop het voor jou dat je vrijgesproken wordt, maar eerlijk gezegd heb je natuurlijk wel de schijn tegen en vrees ik ervoor... Heb je een doktersattest voor die geweigerde ademtest i.v.m. die hyperventilatie ?
Bladwijzers