pesto, serranoham, mozarella en tomaatjes? Mmmm... lekker.![]()
Hey!
Voor school loopt er een wedstrijd voor het origineelste broodje!
Voorwaarden:
Maximum 300 kcal
Koude ingrediënten
Maximum 3,5 euro kosten
Iemand ideetjes?
pesto, serranoham, mozarella en tomaatjes? Mmmm... lekker.![]()
nein mann, ich will noch nicht gehen
Iets met mozarella vind ik ook altijd lekker! Geitenkaas en peer gaan ook goed samen, doe er groentjes bij die daar bij passen.![]()
- Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ik heb al eens een slaatje gegeten met appel, tomaat, sla en chorizo... mss kan je daar iets mee doen??? Die combinatie is lekker van die appel en chorizo
300 Kcal ... mmm, da's pas de uitdaging. Veel broodjes zijn eigenlijk echte kalorienbommen.
Ik heb onlangs een lekker broodje gegeten, dat was met kip, lauwwarme curry, sla en rauwe sojascheutjes. Njam. Hier kan je ook een koude versie van maken.
Een broodje met zachte geitenkaas, rucola & gemarineerde halfgedroogde tomaten, mmmmmmmm! Eventueel met een klein beetje honing bij, maar daar ben ik zelf niet zo aan
Weinig calorieën en héél lekker!
pesto, serranoham, mozarella en tomaatjes? Mmmm... lekker.Citaat van: knots![]()
En daarmee zit je al snél boven de 300kcal![]()
Ik heb het zelf nog nooit gemaakt of gegeten maar lijkt me wel gezond en denk dat de smaken wel bij elkaar passen:
philadelphia komkommer en feta light
kipfilet
schijfjes komkommer
kerstomaatjes
geraspte appel
best een broodje nemen met veeeeel granen, of gewoon dik gesneden waldkornbrood (altijd gezonder dan een broodje)
Ik dénk dat dat wel lekker is en het is gezond.
Heb die philadelphia wel nog nooit gegeten want ik lust dat helemaal niet
Bladwijzers