Van o'Cool;
Ik heb alleen de mini-eclairs er nog maar van geproefd.
En de appelstrudel is er ook lekker van.
Ik zou die bavarois er eens van nemen die zien er ook lekker uit.
Mijn ventje moet donderdag trakteren voor een 30 a 40 mensen en ik heb echt niet de tijd en de goesting om staan cake te bakken. Toen kwam hij op het idee om iets bij een bakker te halen, maar omdat het hier donderdag marktdag is, is er geen enkele bakker open. Dus nu vroeg ik me af, zou ik ergens in bv delhaize ofzo appelcake kunnen halen, of zou ik dus enkele taarten van ocool gaan halen, lijkt me ook makkelijk. Alleen, ik heb dat nog nooit geproeft dus vroeg ik me af of dat lekker is? Of heeft er iemand nog een ander idee?
Van o'Cool;
Ik heb alleen de mini-eclairs er nog maar van geproefd.
En de appelstrudel is er ook lekker van.
Ik zou die bavarois er eens van nemen die zien er ook lekker uit.
Het moet wel iets zijn dat uit de hand kan gegeten worden, want het is buiten en in een "clublokaal" dat niet meer inhoud dan een platen kot. Dus het zou iets makkelijks moeten zijn.
Ik heb al eens ooit javanais meegebracht uit de vriezer bij Carrefour en ik vond eigenlijk dat ik de karton van de doos toch ook wel een beetje proefde.
Dus nu weet ik eigenlijk niet goed wat te doen, en het is al zo kortbij, dus als er suggesties zijn???
Wij hebben de sneeuwsterren al gehad van o'cool. Hier zit een ietsiepietsie advocaat tussen. Is wel wat droog maar wel lekker.
Toch vind ik dat je altijd smaakt als het een 'diepvriestaart' is. Kzeg niet dat die slecht zijn, maar je smaakt het verschil![]()
Somewhere over the rainbow..
waarom neem je zo geen voorgemaakte taarten van Vanmarcke?
Je kunt daar appeltaarten, confituurtaarten enz in krijgen.. gewoon 10 min in de oven en klaar is kees!
Voor wat het maar scheelt in prijs, ga ik toch veel liever naar een bakker. Kan je niet een dorp verder gaan?
When I'm good, I'm good.
When I'm bad, I'm even better!
waarom neem je zo geen voorgemaakte taarten van Vanmarcke?Citaat van: poopzie
Je kunt daar appeltaarten, confituurtaarten enz in krijgen.. gewoon 10 min in de oven en klaar is kees!
Zou ik ook doen in dat geval: taart kopen om af te bakken en zelf in stukken snijden.
strawberries & cream
De taarten van O'Cool zijn héél lekker! Ik koop die altijd bij verjaardagen hier en steeds veel succes mee.
Trouwens, de taarten van Lidl zijn ook niet slecht!
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
Die kaastaarten uit Lidl zijn superlekker!
For a while, if you don't mind, let me be myself...
So I can shine, with my own light!
De vlaaien van de Carrefour zijn ook lekker..
Als er eentje in jouw buurt moest zijn.
Bladwijzers