Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bruynzeel keukens

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    0

Bruynzeel keukens

Wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken en overwegen Bruynzeel Keukens, heeft iemand hier ervaringen mee?

Merci!

MissSquash
    Guest

Re: Bruynzeel keukens

In mijn nieuwbouwappartement is er een keuken van Bruynzeel voorzien.

Hiervoor ben ik in Brussel gaan kiezen. Vriendelijk en behulpzaam zijn ze daar totaal niet (al was ik wel inschikkelijk om vb van datum te veranderen omdat het hun plots niet meer uitkwam). Ik denk wel dat dat kwam omdat ik al een lijstje had gemaakt met extra's die ik wou en ik direct duidelijk had gemaakt dat andere extra's waar ze over begon (die aluminium omlijstingen en wat is het ook allemaal) mij niet interesseerden. Toen ging ze zo snel, dat ik niet het gevoel heb gehad een weloverwogen keuze te kunnen maken. Maak je hen niet (heel) rijk, ben je daar maar slecht af, had ik zo het gevoel.

Om veel info te krijgen zou ik naar een ander filiaal gaan.

Tegen de zomer ga ik weten of het een deftige keuken is ;-)

annabel
    Guest

Onze keuken was een Bruynzeel keuken en die gaat nu al 3O jaar mee al komt er hier en daar wat slijtage aan de binnenkant van de schuifjes. De kasten sluiten nog altijd perfect. Voor mij is een keuken een atelier-werkplaats en ik zie er het nut niet van in om ze te vervangen. Dus in het algemeen tevreden over Bruynzeel.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    12

Wij waren goedkoper af met onze keuken op maat te laten maken dan bij een keten te gaan.
    Bruynzeel staat wel goed aangeschreven, veel mensen zijn tevreden van de kwaliteit maar de prijs is niet zo goedkoop als ik mijn goed herinner.
    Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen

Bladwijzers

Forum rechten