Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    11

Gezocht: Boeken van Twilight

Ik ben op zoek naar de 4 boeken van Twilight.
    Ik wil er samen 25-30 euro aan geven.
    Had al op tweedehands gekeken, maar de verkopers reageren niet.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Re: Gezocht: Boeken van Twilight

Bol.com al eens geprobeert?

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresul...1426/index.html

Je kan naar de 2de hands boeken klikken. Maar ik heb zo het gedacht dat je 25-30 euro wel laag schat. Het zijn nog vrij nieuwe boeken, ze zijn nog compleet 'in' en het zijn er 4 he dan zou jij niet meer dan 7 euro aan een boek willen geven...

Misschien als je pockets vind... maar ik weet niet of die bestaan. Ik zal er allesinds mee naar uitkijken, en moest ik ze vinden, laat ik het weten.

01Sirk
    Guest

Ik heb de Engelstalige pockets, dus dat bestaat wel Maar 25e voor 4 boeken vind 'k nu toch ook wel best weinig, zeker voor zulke nieuwe boeken...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    11

Mja, ik heb op tweedehands prijzen van 20 tot 30 euro gezien, dermee.. Straks eens op bol.com zien

Andastra
    Guest

Op Play.com kan je ze nieuw kopen voor die prijs. Wel in 't Engels uiteraard!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    15

Citaat van: wentie
    Straks eens op bol.com zien

Toen ik iets bij Bol wou bestellen, bleek dat ze niet in Belgie leverden voor tweedehandsboeken.
    Dat was ongeveer een half jaar geleden.

(Ik heb het toen in Nederland laten leveren bij een kennis, en dat is dan per estafette Nederland-Antwerpen-Leuven-mijn brievenbus bij mij terecht gekomen. Dat was wel grappig eigenlijk )
    If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Tweedehands kunnen wel verzonden worden hoor, mijn zus heeft zo eens een bijna-niet-meer-te-vinden-boek voor mijn moeder gekocht op bol.com, tweedehands. En da's gewoon netjes verstuurd.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    15

Ik denk dat je een beetje moet zoeken. De twilight boeken heb je ook al min of meer in pocket versie en ook in een "box" te krijgen. Er is ook al een verschil tussen hardcover en een paperback.

Ik zou ze nieuw kopen dan heb je ze waarschijnlijk vandaag nog en geef je niet zoveel meer. Ik kan de prijs niet meer zeggen maar toen ik in dreamland was zag ik de "box" staan en ik dacht nog ze te kopen omdat ik het zo vond meevallen. Natuurlijk wel wat meer dan jij zegt maar echt niet zoveel. Ik weet niet hoe het nu zit...

Maar ik heb ze allemaal in't engels gekocht en dat was echt voor een prijsje. Vond het geweldig dat ik het laatste boek echt veel eerder kon lezen dan diegene die hem in't nederlands lazen.

Als je een béétje engels kunt is het goed te doen hoor. Héééél begrijpbaar. Dus anders zou ik voor de engelse versie kiezen.

Ik wou ze ook in't Nederlands maar daar ben ik al min of meer van afgestapt.
    Lore is gearriveerd op 15 januari 2009!
    Zonnetje*(5/2/2010)
    Lise aangekomen op 20 januari 2011!!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    15

Citaat van: Lieselyke
    Tweedehands kunnen wel verzonden worden hoor, mijn zus heeft zo eens een bijna-niet-meer-te-vinden-boek voor mijn moeder gekocht op bol.com, tweedehands. En da's gewoon netjes verstuurd.

Ik ben net eens gaan kijken, en nochthans staat het er nog altijd zo op: 2ehands artikelen kunnen alleen besteld worden met een Nederlands factuuradres en afleveradres.

Dus tja, ik vrees ervoor....
    If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Alicia
    Citaat van: Lieselyke

Ik ben net eens gaan kijken, en nochthans staat het er nog altijd zo op: 2ehands artikelen kunnen alleen besteld worden met een Nederlands factuuradres en afleveradres.

Dus tja, ik vrees ervoor....

Da's gek dan heeft mijn zus misschien de verkoper zélf gecontacteerd? Ik weet het ook niet, maar het kon bij haar wel.

Maar als het er zo op staat zal je wel gelijk hebben, alicia

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten