da's leuk hé, dwarsliggers.
Maar ik heb de 2de al...
En ik wil de mijn niet ruilen
Maar voor de anderen : da's echt plezant, dat formaat : ze gaan heel vlot in je handtas en lezen ook erg goed.
Ik heb twee dwarsligger(s) te koop tweedehands.
Dwarsliggers zijn boeken in klein formaat om mee te nemen op trein enzo.
http://www.dwarsligger.nl/
Saskia Noort- Nieuwe buren
Joanna Briscoe - slaap met me
Wil er iemand ruilen of kopen ?
Orgineel prijs van 12,5 euro per stuk . Ik vraag 15 euro voor de twee inclusief verzending.
da's leuk hé, dwarsliggers.
Maar ik heb de 2de al...
En ik wil de mijn niet ruilen
Maar voor de anderen : da's echt plezant, dat formaat : ze gaan heel vlot in je handtas en lezen ook erg goed.
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
Ja , dat is mega plezant. Tis handig op reis of voor op de trein. Maar ik hou niet vlug boeken. Bij deze ... Als er iemand tweedehands dwarsliggers heeft heb ik ook intresse.
Je maakt me wel nieuwsgierig![]()
Life is like a box of chocolates...
Je moet anders eens kijken op de website . Dat heeft een goed beeld wat het precies is en hoe het er uit ziet.
![]()
Zijn het thrillers? Ik ken ze niet... Van Slaap met me heb ik precies wel al gehoord...
Ze vallen onder 'spanning' ...
Slaap met me
Richard en Lelia zijn een gelukkig stel. Hij is redacteur bij een groot landelijk dagblad, zij doceert Frans en Duits aan de universiteit. Hun kind wordt verwekt in een chaotisch, haastig moment tijdens het omkleden, net voor ze vertrekken naar een kerstdiner. Als ze, laat en nog nagloeiend, arriveren op het feestje merken ze de jonge grijze muis Sylvie nauwelijks op.
Terwijl hun ongeboren kind groeit, raakt Richard in de ban van de subtiele charme van Sylvie en is zij ook steeds nadrukkelijker aanwezig in het leven van Richard en Lelia. Langzaamaan wordt Richard ambivalenter over zijn kinderwens. Lelia worstelt met de spoken uit haar verleden: een vader die ze nauwelijks heeft gekend en haar jeugd die ze deels in eenzaamheid in Frankrijk doorbracht. En Sylvie lijkt overal en nergens te zijn, ze is haast onzichtbaar aanwezig. Juist daarin schuilt het gevaar.
Nieuwe buren
Eva, een kleuterjuf, en Peter, chef sportredactie bij een regionale krant, betrekken zonder veel enthousiasme hun pas opgeleverde villa in Vinex-wijk De Zonnepolder. Beiden rouwen om het verlies van hun dochtertje Lieve, dat na acht maanden zwangerschap levenloos ter wereld kwam.
Samen zoeken ze naar een nieuwe invulling van hun leven, te midden van de modelgezinnetjes die de Zonnepolder bevolken. Tijdens een buurtborrel leren ze hun nieuwe buren kennen: het vrijgevochten stel Steef, ex-Dutchbatter en motoragent, en Rebecca, een sensuele thuiskapster, en hun zoontje Sem. Beide echtparen zijn op hun eigen manier op zoek naar geluk, dat in de maakbare samenleving om de hoek lijkt te liggen. Gezamenlijk verleggen ze hun grenzen, totdat ze erachter komen dat er geen weg terug meer is…
Wauw, wat een service! Vond je ze goed?
Mocht je ze niet verkocht krijgen doe ik een bod van 8 Euro voor de twee.
Ze zijn verkocht.
Maar toch een oproep als iemand ze tweedehands aan mij wil verkopen. Let me know.
Bladwijzers