Oei, mijne man heeft vrouwelijke trekjeswant hij is weg van zijn Black Berry.
In de Verenigde Staten is een derde van alle eigenaars van smartphones vrouwelijk, aldus Nielsen Mobile. Hun aantal groeit tweemaal zo snel als dat aan mannelijke zijde. Vrouwen laten zich anders minder makkelijk door spitsvondige gadgets overweldigen. Het heeft dan ook tot de huidige generatie smartphones en hun beter ontwerp geduurd voor die hen konden bekoren. Precies omdat de smartphones gestroomlijnd zijn, kleiner en goedkoper kunnen ze vrouwenharten veroveren.Citaat:
Volledig artikel
Oei, mijne man heeft vrouwelijke trekjeswant hij is weg van zijn Black Berry.
ik heb al een aantal jaar een pda, ik zou niet meer zonder kunnen. Maar ik gebruik het enkel voor mijn werk, ben niet zo'n belmie.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
t Zal ook wel zijn omdat bv de iPhone zo simpel is in gebruik!![]()
![]()
t Zal ook wel zijn omdat bv de iPhone zo simpel is in gebruik!Citaat van: york![]()
![]()
![]()
Beter zwijgen en idioot lijken,dan praten en bewijzen dat je er één bent.
No sense of humor? Smiley-vreemd? t Stond nochtans in de krant dat de nieuwe i-phone heel simpel te gebruiken is. k Heb da ni verzonnen zenne....
Ja hoor gevoel voor humor en neen niet smiley-vreemd.
Maar niet voor zo'n "humor"![]()
![]()
Beter zwijgen en idioot lijken,dan praten en bewijzen dat je er één bent.
ik vond hem toch wel geslaagd hoor.![]()
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
No sense of humor? Smiley-vreemd? t Stond nochtans in de krant dat de nieuwe i-phone heel simpel te gebruiken is. k Heb da ni verzonnen zenne....Citaat van: york
Welke krant van welke dag?
Nu uzelf nog effe abonnee maken want hier stond het ergens tussen! http://www.standaard.be/Artikel/Deta...65&kanaalid=16
Voor de rest vind ik het niet de moeite om te gaan zoeken... Ook andere merken gaan het gebruik simpeler maken en das voor een veel grotere doelgroep dan enkel de (jongere )vrouwen...
vb http://www.iphoneclub.nl/2505/de-iph...n-m-gebruiken/
Bladwijzers