... ? 'k denk dat mannen toch wel eens "subtiele" hints kunnen geven waar vrouwen wél "onbewust" rekening mee houden...
Wie neemt alle beslissingen over het huishouden? Volgens een Amerikaanse sociologische studie zijn dat de vrouwen. En de mannen? Die zijn daar tevreden mee.Citaat:
Te lezen op HLN.be
... ? 'k denk dat mannen toch wel eens "subtiele" hints kunnen geven waar vrouwen wél "onbewust" rekening mee houden...
Mannen en subtiliteit?daar heb ik mijn bedenkingen over.
En de mannen vinden dat oké omdat de vrouw dan ook wel alles doet in het huis. Heb liever gelijkheid overal, niet "in het huis draagt de vrouw de broek en elders de man bvb".
Et alors?
OMG Freekje, ik moet u dringend terug brainwashen!
Wij dragen alletwee graag een broek :-)))
Freekje ,meen jij dat nu echt?
Ik denk dat wij hier thuis alletwee de broek dragen. Zowel het huishouden,de povoeding van de kids als belangrijke aankopen worden door ons 2 gedaan en altijd in samenspraak.
Ja ik beslis welk wasmiddel er gekocht zal worden en mijn man beslist welke verfprodukten of doe-het-zelf materialen gekocht worden. Maar dit heeft toch niks met 'het dragen van de broek ' te maken? Is gewoon logisch omdat ieder zijn kennis van zaken heeft. Binnenkort krijgen wij onze nieuwe wagen,een belangrijjke en dure aankoop. Maar het merk,model en kleur ...dat hebben we samen beslist. Hetzelfde met de aankoop van een nieuwe wasmachine. Ook al is het ik die er het meest mee werk, we hebben samen gekozen en beslist. Is toch maar normaal zeker!
Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)
...Citaat van: knufke
de povoeding van de kids
...
Om héél eerlijk te zijn, dat klinkt nu toch niet smakelijk eigenlijk zenne.![]()
Bladwijzers