Niet de "meest" sexy man.............ma hij staat toch ook in mijn lijstje zenne!![]()
Acteur Johnny Depp is door de lezers van het Britse magazine Cosmopolitan uitgeroepen tot de meeste sexy man ter wereld. George Clooney strandt op de tweede plaats, Jake Gyllenhaal is derde.Citaat:
Opvallend is dat vooral acteurs de beautyshow stelen in de klassering. Stervoetballer David Beckham is de enige niet-acteur bij de beste tien.
Leeftijd heeft weinig invloed op de keuze. Oudere mannen vallen zelfs meer in de smaak dan de youngsters. Alleen Jake Gyllenhaal, bekend van Brokeback Mountain, lijkt gevestigde waarden als Brad Pitt, George Clooney en Johnny Depp te bedreigen.
Naar verluidt werd de poll werd door Cosmopolitan gelanceerd op vraag van de vrouwelijke lezers.
Erder verscheen al een lijst van meest sexy vrouwen in het mannenblad FHM. Daarop vroegen de vrouwen ook een klassement van knappe heren in hun lijfblad.
Artikel met volledige lijst
Niet de "meest" sexy man.............ma hij staat toch ook in mijn lijstje zenne!![]()
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
mmmm, lekker ding
Is de trotse mama van twee flinke zonen
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
Niet de "meest" sexy man.............ma hij staat toch ook in mijn lijstje zenne!Citaat van: Mel![]()
in het mijne ook, maar clooney staat nog een plaatske hoger, naast jan leyers![]()
Martelen is menselijk. Dieren doen het niet.
Ik kan daar alleen maar mee akkoord gaan. Hij is niet perfect en heeft iets ruw. Bij mij staat die daar op zijn plaats Ik vond hem al geweldig in de tijd dat hij in 21 Jump Street speelde.
In mijn lijst van goeie acteurs staat hij zeker, maar in de lijst van sexy mannen? No way, zo'n schriel ventje![]()
In de film "Chocolat", vond ik hem toch zo schriel niet! Integendeel............hoeba hoeba!
mmm die ogen alleen al
Is de trotse mama van twee flinke zonen
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
Ja zeg, ieder zijn meug hé. Niet de mijne maar ja ...
Ja zeg, ieder zijn meug hé. Niet de mijne maar ja ...Citaat van: annabel
Nie om te houden hè Annabel, just om is te proberen!![]()
Bladwijzers