zet hem op een kanon en schiet hem richting maan...
Onvoorstelbaar dat hij er zo over denkt en nog meer onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn die hem gelijk geven en luisteren![]()
De moefti van Saoedi-Arabië is "ontzet" dat steeds meer vrouwen in het islamitisch koninkrijk sport beoefenen. "Vandaag beoefenen vrouwen samen met andere vrouwen sport, morgen zullen ze dat samen met mannen doen", waarschuwt sjeik Abdulaziz al-Asheikh, die de hoogste religieuze autoriteit van het land is. Meisjes en jongens krijgen in Saoedi-Arabië les in aparte scholen. De jongens krijgen in de basisscholen van de staat sportonderricht, de meisjes niet.
Volgens het Saoedische nieuwsportaal Sabq zei de moefti in een tv-uitzending over de pas vorig jaar opgerichte nieuwe sport- en fitnessclubs voor vrouwen: "De vrouw moet huisvrouw zijn en kinderen grootbrengen". De Saoedische vrouwen mogen deze plicht niet overlaten aan hun personeel en zich in plaats daarvan amuseren buitenshuis.
Bron: MSN Nieuws
zet hem op een kanon en schiet hem richting maan...
Onvoorstelbaar dat hij er zo over denkt en nog meer onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn die hem gelijk geven en luisteren![]()
Als vrouwen gezonde kinderen moeten baren, moeten ze zelf ook gezond zijn, bewegen en sporten kan dat alleen maar ten goede komen. Misschien is dat nog een deftig argument om zo'n mannn tot rede te brengen?!
My body is a temple
Ohnee, stel je voor, dat ze tijdens het joggen elkaar in een strak pakje zien!De schaamte ende onzedelijkheid! Foei!
![]()
![]()
![]()
Et alors?
Vergeef me mijn onwetendheid, maar wa is een Musti?
What you see, ain't what you are getting
een getekend tv-katje![]()
een getekend tv-katjeCitaat van: skivvypff zal wsl altijd een warhoofd blijven
... bedoelde een Moefti natuurlijk...
What you see, ain't what you are getting
een getekend tv-katjeCitaat van: skivvy![]()
![]()
![]()
![]()
http://i62.servimg.com/u/f62/12/92/33/94/moefti10.jpg
De grote moefti van Brussel.
Ik zal al maar op voorhand mijn verontschuldigingen aanbieden ,maar wie in godsnaam bedenkt zo'n woord als Moefti ???
Als ik Moefti hoor moet ik ongewild denken aan een stinkende scheet .Ja sorry hoor.
Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)
Bladwijzers