dan ben ik niet de enige die er altijd mee moet lachen,ik vind het ook nen toffe!
Gisteren ben ik naar een optreden van Wim Helsen gaan kijken. Dieje mens is gewoon ZALIG!Ik heb ongelooflijk veel moeten lachen wat me niet dikwijls overkomt tijdens zo'n optredens.
Zijn met momenten absurde humor is echt geweldig en ondanks dat de voorstelling zeker 2 uur duurt verveelt het echt absoluut niet. En ik vind hem ook gewoon erg schattig met een zeer hoge aaibaarheidsfactor
Ik ga in ieder geval zeker kijken naar zijn nieuwe show!
dan ben ik niet de enige die er altijd mee moet lachen,ik vind het ook nen toffe!
Het verleden bestaat niet meer,de toekomst kunnen we niet voorspellen!!
Ik vind hem
V E R S C H R I K K E L I J K (slecht)
niet giftig...gewoon kippig !
Ik vind hemCitaat van: Tijger
V E R S C H R I K K E L I J K (slecht)
Zo ziet ge maar hoe smaken kunnen verschillen he
Hoe komt het dat je hem zo slecht vindt?
Omdat ik daar nu echt niet mee kan lachen...
Ik vind alles wat hij zegt, al eens gezegd, door anderen, maar dan overdreven.
Hij is ook voorspelbaar (voor mij)
bv. dat stukje met die poedel.
Ik ben niet alleen hoor, kids (oudere) fronsen hun gezicht ook bedenkelijk als ze hem zien/horen.
Wij zijn bv. fan van Hans Teeuwen. Om een vergelijking te geven![]()
niet giftig...gewoon kippig !
Die is gewoon zalig, wel nog niet naar een show geweest omdat die telkens uitverkocht waren (wilt toch al wat zeggen)
Zijn stukjes in Man Bijt Hond zijn ook telkens grappig.
Maar Alex Agnew is net nog iets hilarischer.![]()
Ik vind hem op tv grappig maar nu niet overdreven geweldig. Maar in zijn shows vind ik hem gewoonweg supergrappig.
@ Tijger: Hans Teeuwen is natuurlijk een heel ander genre. Ik vind hem trouwens ook heel erg goed.
Humor is gewoon heel subjectief: Raf Coppens zal bij mij bv amper een glimlach losweken terwijl die toch ook volle zalen trekt.
Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Ik heb nog nooit van hem gehoord.Citaat van: guess_who_again
Ben je een extra-terrestrial Guess Who ?
Citaat van: annabelIk heb nog nooit van hem gehoord.Citaat van: guess_who_again
Ben je een extra-terrestrial Guess Who ?
Neen, gewoon iemand die de media niet volgt.
Bladwijzers