gehuld in stilzwijgenCitaat van: ticia
Die is echt prachtig!
Het grote probleem is dat wij niet veel muren hebben, dankzij de vele ramen in ons appartement. Dus, bij ons hangt er vrijwel niets, behalve een stom bloemenkadertje in de wc. In de gang heb ik nog wel plaats, maar eigenlijk kan je daar niet genoeg afstand nemen om het te kunnen appreciëren. In de toekomst ben ik wel van plan iets te schilderen dat ik kan ophangen.![]()
* uit de as herrezen *
alias titi - lid sinds 11/2002 [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/cool.gif[/img]
Ónen i-Estel Edain. Ú-chebin estel anim.
gehuld in stilzwijgenCitaat van: ticia
Die is echt prachtig!
aravenah, vind je werken zeer mooi, even op de site gaan piepen.Citaat van: mysticvendetta
Wanneer exposeer je ergens ?
Tja... als de femistyle-expositie nog doorgaat, dan is dat ergens in.... OOHH help artist: ik weet niet meer wanneer!!! (PM me) ergens april/mei geloof ik, ik had voor de zekerheid de hele maand maar "bezet" gezet,...
persoonlijk hoop ik dat dat doorgaat, al hebben we nog niet samengezeten, en als ze doorgaat, dan is arme artist t hele werk op zijn eentje aan 't doen, ik ben niet eens begonnen met werken te maken!! (vooruit areveenah, schiet in gang!!)
en verder: amai, mensen, bedankt voor de complimenten, dat doet deugd én geeft weeral inspiratie!! En eigenlijk toch wel een tof gevoel als je weet dat je werken ergens hangen waar mensen er geniet van hebben!!
Ik zou trouwens graag eens de adressen verzamelen van de mensen die werken van mij hebben, dus diegene die zich aangesproken voelen(), mogen me een seintje geven,...
Ik heb trouwens vorige week ontdekt dat iemand die ooit werken van mij heeft aangeschaft, me op zijn kunstpagina heeft gezet, zŕlig gevoel geeft dat....
Personlijk hou ik wel van dingen aan de muren, maar als je met twee bent, dan moet je wikken en wegen....en een midden vinden.
Ik hou vooral van wollige (indiase? of abstrate..)tapijten aan de muren!! lekker warm gevoel...
ikke
Gehuld in stilzwijgen van Arevenah vind ik ook heel knap. Het halfbloot meiske dat ik postte is niet van mezelf maar van een kunstenaar die ook les geeft aan de Academie in Leuven. Hier nog twee studies van Sonja Craen in bister op Chinees papier :
![]()
![]()
Ik ben een heel zedig mens hoor maar ik hou van figuurwerk !![]()
verkeerde topic hehe
ikke
ok, ik zit dan wil het milieu, maar een origineeltje is toch wel massa's leuker. Op marktjes en soort kan je met wat geduld zeker wel een origineel werkje op de koop tikken aan een zacht prijsje.
Aangezien de doorsnee Vlaming het dan ook heeft voor olieverf of acryl gaan die zeker niet verkleuren, wat je wel hebt met een poster (en daar moet je dan over een paar jaren maar mee leven terwijl je er dan inmiddels wel aan gehecht bent).
enkel respect, gelijkheid en vrijheid zijn het einde van deze dictatuur
kvin uw regenboogbeestjes megasuper
"In het licht blijkt het monster vaak de schaduw van een vlinder."
kvin uw regenboogbeestjes megasuperCitaat van: Peke
Ik ook !!![]()
Citaat van: melkwegkvin uw regenboogbeestjes megasuperCitaat van: Peke
Ik ook !!![]()
't zou maar erg zijn anders!!![]()
ikke
euh... ik heb eigenlijk alleen maar dingen hangen die ik zelf bedacht/gemaakt heb. En da's alleen maar reclame.
(was voor EBL groen)
(teasing campaign Porsche Cayenne)
Maar waar ik wel van droom is een om een echte Bettina Rheims, een Erwin Olaf en/of een Helmut Newton in huis te hebben.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
Bladwijzers