Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: opsteekkapsels

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    7

opsteekkapsels

Heeft er iemand een leuk ideŽn voor opsteekkapsels voor mensen met halflang haar?
    Ik heb al gegoogled, maar vind wel foto's maar geen uitleg. Om dat bij iemand anders te doen en ook bij mezelf, lukt wel. Het eindigd meestal zonder losse lokken, maar de reacties zijn vaak positief.
    Ik zou nu ook wel eens graag een wilder opsteekkapsel krijgen, zonder dat ik naar steeds naar de kapper moet!
    Als iemand me kan helpen, graag. Eventueel een site kan doorgeven waar stap voor stap het wordt uitgelegd (eventueel met foto's)
    Alvast bedankt
    er is geen weg naar geluk, geluk is de weg

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    0

Re: opsteekkapsels

Op de site van http://www.longhair.be kan je redelijk wat opsteekkapsels vinden. Wat ik meestal doe is een hoge staart maken en die nochalant vast steken met speldjes. Als je wat krullen in je haar hebt is dit ook tof. Een andere manier is een hoge staart maken en die dan verdelen in kleine staartjes die je oprolt en vastzet met speldjes. Die leg te dan zo wat id vorm van een dotje. Je kan die zowel vast als wat losser steken, afhankelijk hoe je het zelf het liefste hebt.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    12

Heb nooit naar zulke dingen gezocht...........steek mijn haar al op van voor de tijd dat het echt 'in' was.

Mijn tip? Ga shoppen voor veel van die kleine haarspeldjes, in verschillende grootten. Zet je voor de spiegel en begin, experimenteer en je zal zelf wel merken wat je het beste staat. Het meest afgrijselijke opsteekkapsel was een probeersel van een kapper voor mijn aankomend huwelijk, voldoende reden voor mij om te huwen met loshangend haar, zo afschuwelijk. Nu had ik het voor mezelf wel mooi kunnen opsteken maar ik dacht, ik huw zoals ik ben, geen franjes, en geen gedoe.

Weet je, elke hoofd heeft ook een andere vorm, de ene staat mooi met een 'knot' achter op het hoofd, de ander heeft wat nodig 'boven' op het hoof en weet, doe gewoon wat jezelf mooi bent, je bent je eigen criticus en laat je vooral niks aansmeren!
    Formally known as Seahorse, member since 2004.
    K; How pathetic can you be?

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    48
    Reputatie Macht
    18

ik heb zo'n soort rubberen speld, lijkt wel een elastieken lint met een gat in, je steekt je haar er in, draait het rond de elastiek en klikt het toe. Heel mooi! Gekocht in zo'n stom accessoire winkeltje op de Meir.
    * uit de as herrezen *
    alias titi - lid sinds 11/2002 [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/cool.gif[/img]
    ”nen i-Estel Edain. ŕ-chebin estel anim.

Bladwijzers

Forum rechten