Rue de Brabant! daar is nu ook een interieurwinkeltje met mooie moderne dingen bijgekomen, waar ik ook regelmatig is zal moeten binnenwippen.
Op redcoon kan je koopjes doen, je inschrijven op ibood, cdiscount, Troc, Wrak winkels (2dehands)...
waar kan je voordelig shoppen.
hiermee bedoel ik zowel kledij als interieur,...
bv uitverkopen, websites met exclusieve verkopen,...
Rue de Brabant! daar is nu ook een interieurwinkeltje met mooie moderne dingen bijgekomen, waar ik ook regelmatig is zal moeten binnenwippen.
Op redcoon kan je koopjes doen, je inschrijven op ibood, cdiscount, Troc, Wrak winkels (2dehands)...
Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.
voordelig shoppen doe ik voor kledij in:
- H&M
- New look
- heel soms makro
- heel soms zeeman
voor decoratie, draai het of keer het maar er kan niemand tegen op :
- Ikea
- en voor kleiner decoratiemateriaal de krak
Voor boeken :
- makro
- boekenvoordeel
voor eten :
- de markt
- marokkaanse en turkse winkels
- aldi en lidl
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
Voor kledij ga ik ook nog altijd graag naar de H&M , die pulletjes blijven maar meegaan en ze zitten perfect!
Ik ben ook nog ingeschreven op vente exclusive, maar nog geen aankopen gedaan.
Ik ga meestal ook naar H&M, kan je mooie dingen vinden die echt wel meevallen van prijs
(en als je tijdens de solden goed zoekt vind je ook goedkope toffe dingen in allerlei winkels)
Mini me op komst!!! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]
Je op deze website inschrijven dan krijg je regelmatig nieuwsbrieven van stockverkopen.
in ACTION kan je ook leuke dingen vinden voor weinig geld
Vooral leuk knutselgerief voor de kindjes.
Doet er me aan denken,ik moet nog eens gaan als extraatje voor de Sint
Ik heb me er enige tijd geleden 4 keizachte kussens gekocht.
Zo echt pluchen.
Mijn poes is er dol op![]()
Carpe diem
Action is de max!!! Ik MOET er wekelijks naartoe en kan moeilijk zonder iets te kopen naar buiten gaan.
Tis verslavend gewoon
Action is de max!!! Ik MOET er wekelijks naartoe en kan moeilijk zonder iets te kopen naar buiten gaan.Citaat van: poppebeeriemieke
Tis verslavend gewoon
er is een action bij mijn ouders in de buurt,alleen jammer dat dat 50 km van hier is,en ik geen rijbewijs heb.Ik ga daar zo keigraag naartoe :-(
en 'tis de dichtstbijzijnde,jammergenoeg...
zou eiglijk is een mail moeten sturen om te vragen dat er hier in leuven geen kan komen...:-p
Bladwijzers