g-star is momenteel voor mij het beste merk want ik heb daar geen opendeurdag mee achteraan zonder riem, niet teveel stretch dus geen knieën na 1 dag dragen en ze hebben ook een bootcut versie.
Hallo,
Aan de dames met vooral maat +/- 40: Waar kopen jullie je broeken? Liefst rechte modellen of van onder wat breder, zeker geen broeken die vanonder zo smal gaan, daar ben ik wat te breed voor. Ik kan dus nergens zo'n broeken vinden, in de Mexx kocht ik ze vroeger (maat 38 was er ideaal voor mij), maar nu is het daar precies ook al veranderd...
Met het oog op de solden, heb ik echt geen zin om terug 30 broeken te passen en geen enkele deftige te vinden...
Bedankt
g-star is momenteel voor mij het beste merk want ik heb daar geen opendeurdag mee achteraan zonder riem, niet teveel stretch dus geen knieën na 1 dag dragen en ze hebben ook een bootcut versie.
Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen
Ik heb maat 40 én heupen én een kont.
Die halfhoge dingen passen mij dus niet, ik heb graag een broek waar alles in kan.
Ik koop ze van het merk MAC.
Hier kun je ze ook vinden maar binnenkort ga ik weer naar keulen, daar kun je ze vinden in alle kleuren, maten en ook verschillende lengtematen. Ze zijn niet zo goedkoop maar gaan super lang mee, precies of die verslijten niet en ze zitten voor mij kei lekker.
Adam en eva wisten al, dat een blad niet voor de mond gehouden moest worden...
G-star heb ik nog nooit een broek van gehad, zal ik eens passen dan
En Mac, daar heb ik een linnen zomerbroek van, is inderdaad een goed merk. Ik zal er eens naar op zoek moeten gaan.
Bedankt al voor de tips!
vroeger was er het model Eve van wrangler, het best verkochte model in europa maar ze zijn niet meer in productie.
Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen
Awel hč, je gaat het niet geloven maar toch: de jeansbroeken van bij M&S zitten voor mij altijd goed. Ik heb daarin maat 40. Ik heb brede heupen, een voluptueuze kont, brede bovenbenen en een smalle taille. Broeken moeten dus altijd hoog genoeg komen én vaak staan ze open op de taille.
't Zijn die in bootcut-model met de lotusvormige zakken op de poep, want ze hebben wel verschillende modellen.
Het nadeel eraan: ze rekken zeer hard uit. Na 1 dag dragen moet ik er een ceintuur in doen. Dat heb je natuurlijk niet met duurdere merken. Maar voor gewoon te gaan werken is dat voor mij geen probleem.
Atheism is a non-prophet organisation
[quote=Liez]Hallo,
Aan de dames met vooral maat +/- 40: Waar kopen jullie je broeken? Liefst rechte modellen of van onder wat breder, zeker geen broeken die vanonder zo smal gaan, daar ben ik wat te breed voor. Ik kan dus nergens zo'n broeken vinden, in de Mexx kocht ik ze vroeger (maat 38 was er ideaal voor mij), maar nu is het daar precies ook al veranderd...
Met het oog op de solden, heb ik echt geen zin om terug 30 broeken te passen en geen enkele deftige te vinden...
Bedankt
----------------------
heb je soms intresse in 2-hands jeans van Mexx en Terre Bleue?
Ik heb er in maatje 38-40!!
Met bootlegs, en andere.....
stuur me je e-mail adres per PM bij intresse,
dan stuur ik je de foto's!
Jeansbroeken:
Michael Kors (voor het moment alleen in de US of via het internet maar ze komen binnenkort ook naar Europa). Oprah staat evervoor bekend dat ze de broeken van Michael koopt.
Seven (wel een beetje lager op de taille) - Seven heeft een outlet in Roermond waar ze hun jeansbroeken al vanaf 90 euro verkopen
Sfera (keten, ik ga altijd naar die in Luik, hele goede stretchbroeken).
Geklede broeken voor het werk: Ik ben persoonlijk DOL op de broekpakken van Zara Basic. Die kosten maar 80 euro voor jasje en broek en ze passen beter dan het duurdere Zara woman. Te verkrijgen in alle mooie grijstinten, streepjes, zwart etc.
Tip: Als je de mogelijkheid hebt om eens in Duitsland gaan te winkelen, ga eens naar de P&C in Keulen en Dusseldorf (= niet dezelfde winkel als bvb in Antwerpen), ga naar de broekenafdeling en spreek een verkoopster aan en zeg wat je zoekt en in welke prijscategorie. De verkoopster helpt je met plezier en is totaaaaal niet pushy !
Veel succes.
Hey,
Bedankt voor alle reacties. Ik ben vandaag in Aalst gaan winkelen en in Marty's een goeie broek gevonden aan de helft van de prijs, dus ik ben best tevredenToch al beter als niets.
Julie, bedankt maar in 2e handsbroeken ben ik niet zo geďnteresseerd.
En LegallyBored:
De Zara daar durf ik dus nooit een broek passen, hebben ze daar ook 'normale' maten?
Stretchbroeken doe ik ook niet graag aan , daarin komen mijn heupen veel te goed uit. Ik heb het liefst van al broeken met pijpen die vanonder wat breder gaan of een recht model.
En Duitsland, daar kom ik echt nooit
Maar ik zet mijn zoektocht nog even verder![]()
Ik ben ook altijd zo'n ramp met broeken. Ik vind er soms in H&M of M&S. Ik zoek ook steeds naar rechtere modellen en niet zo'n broeken die smal worden beneden.
Bladwijzers