Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 143

Onderwerp: Birckenstocks?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Reputatie Macht
    6

Birckenstocks?

Hallo allemaal

De zomer komt er EINDELIJK (allé, hopelijk toch) weer aan en ik ben dan altijd verknocht aan slippers! Nu moet ik zeggen dat ik tot op heden nog niks gemakkelijks gevonden heb dat langer dan een maand (of maximum 2) meegaat. Die rieten slippers van H&M vind ik erg leuk om te dragen, maar erg degelijk is dat niet...

Nu vroeg ik me af: welke slippers zijn volgens jullie GEMAKKELIJK (heb moeilijke voeten, zelfs in Teva's krijg ik blaren) en een klein beetje elegant? Zou ze namelijk ook graag onder rokjes willen dragen. Mijn oog is intussen gevallen op Birckenstocks (omdat die naar't schijnt zo ongelofelijk gemakkelijk zijn), maar echt mooi vind ik ze ook niet... Alleen die met alleen een bandje over je voet (dus niks aan je tenen) vind ik nog ok, maar die vind ik eigenlijk nergens en ik zou ze toch graag eens passen voor ik er koop (dus online bestellen is niet aan de orde).

Enig idee in welke winkels (liefst in Limburg) ze een uitgebreid assortiment hebben? Of zijn er nog andere gemakkelijke slippers die toch ook een beetje elegant zijn? Deze vind ik bijvoorbeeld wel mooi, maar ik twijfel aan het comfort...

Alle tips zijn welkom!
    Life is like a box of chocolates...

colours
    Guest

Re: Birckenstocks?

Die birkenstocks met één bandje over je voet vind ik verschrikkelijk ongemakkelijk. Ik kan daar niet mee gaan, omdat dat constant van mijn voeten sleffert. Dat zit bij mij precies niet vast genoeg. Ik heb er wel nog gehad met twee bandjes over de voet en die vond ik wel zeer goed en zeer degelijk!

Nu heb ik slippers van timberland gekocht. Het zijn er van de reeks earthkeepers (met aandacht voor het milieu gemaakt). Deze waren wel iets duurder (rond de 70 euro denk ik) maar ze zitten echt waar super gemakkelijk. En ik vind ze toch eleganter dan birkenstocks. Ik heb ze gekocht bij torfs. Ik zoek even een foto'tje.

Edit: deze zijn het. slippers

Als er bij jou ergens een torfs in de buurt is, zou ik zeker eens langsgaan. Ze hebben verschillende modellen en ook birkenstocks en andere merken.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Inderdaad, ik dacht ook onmiddellijk aan Torfs.
    Bij Pedico in Scherpenheuvel vind ik ook veel keuze! Maar das misschien te ver?
    Ik heb 2 paar Birckenstocks (maar niet met één bandje die vind ik ook niet gemakkelijk).
    En 1 paar Clarcks en dat zijn eigenlijk m'n beste geweest. Maar ze zijn bijna versleten.
    Grtjs
    Music is a connection to a higher power.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Reputatie Macht
    6

Dank jullie wel voor de tips! Dan maar geen Birckenstocks. Maar ik zal de Torfs-tip zeker eens uitproberen!

Die van jou zijn HEEL mooi, colours! Ik weet lleen niet of dat momenteel in mijn budget past...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Birkenstocks vind ik eigenlijk niks om onder een rokje te dragen. Ik weet wel dat het mode is, maar ik vind ze vreselijk lomp.
    Ik heb er vorig jaar in Zuid-Frankrijk verschillende van het merk Tamaris gekocht. Zowel met een (slee)hakje als platte. Ze hebben een zeer zacht voetbed en ik kan er met gemak de hele dag op lopen.
    Ik heb ook nog een paar hele geklede van Olivier Strelli. Wel duur maar best wel elegant en toch heel gemakkelijk.
    Ik vind het zeer belangrijk dat voetbed en binnenvoering volledig in leder zijn.
    Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    5

Wel niet zo chique misschien, maar de beste slippers vind ik van het merk Havaianas. Ik heb er nu 2 paar en ik kan daar echt goed en ver mee stappen zonder problemen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Reputatie Macht
    6

Die Tamaris zijn naar't schijnt inderdaad heel gemakkelijk, zal daar eens naar uitkijken!

Liez: ik weet welke je bedoelt! Die zijn wel leuk, maar zijn die niet vrij duur voor wat het is? Hoe lang blijven die 'in vorm'? Moet wel zeggen dat ik 2 jaar geleden in Senegal uit noodzaak zo'n paar groene plastic slippers gekocht heb voor 1,5€ (waarschijnlijk nog veel te duur naar hun normen) en dat ik die nog altijd aandoe om hier thuis rond te lopen

colours
    Guest

Citaat van: Marie1985
    Dank jullie wel voor de tips! Dan maar geen Birckenstocks. Maar ik zal de Torfs-tip zeker eens uitproberen!

Die van jou zijn HEEL mooi, colours! Ik weet lleen niet of dat momenteel in mijn budget past...

Ja ze zijn inderdaad een beetje duur voor slippers te zijn he. Maar ik had het er voor over omdat dat eigenlijk mijn 'hoofdschoenen' zijn in de zomer. Ik loop daar bijna constant mee rond, om boodschappen te doen, een wandelingetje te maken, even in de tuin gaan, een terrasje, enz. Ik doe daar echt alles mee, en het is vind ik ook heel mooie kwaliteit voor de prijs en gemakkelijk. Dusja...

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Idem hier, het was zeker de moeite waard om dat bedrag er aan te spenderen!
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    5

Ik wil het topic niet inpikken maar ik ben op zoek naar mooie, elegante slippers. Géén teenslippers! Ik heb er vorig mooie van geox gekocht, best wel duur, maar ik kan daar niet mee stappen. Dat ding tussen mijn tenen irriteert mij enorm
    Ik verkramp mijn voet daar helemaal in en ik kan er dus niet ver mee stappen. Ik vind het ook behoorlijk vervelend dat ik zo lang moet sukkelen om die dingen aan te krijgen.. Das niet echt de bedoeling als je slippers draagt he

Soit, nu ben ik dus op zoek naar mooie slippers en liefst niet al te duur.. Die van Timberland vind ik wel mooi, maar eigenlijk liggen ze een beetje boven mijn prijsklasse want ik draag dat eigenlijk niet zo heel veel.

Hebben jullie ideetjes waar ik gewone, mooie en elegante slippers kan vinden? Een merk of winkel ofzo? En dus geen teenslets-toestanden aub

Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten