pffff, ik word daar zo moe van, van al die verkooppraatjes hier op het forum!
Hallo,
Ik ben nieuw hier,ik zal me eventjes voorstellen.
Mijn naam is Cristina en sinds niet zo lang geleden actief in netwerkmarketing...
U zal zich mischien vragen wat is dit in de godsnaam?
A wel,het is best moeilijk om hier uitleg over te geven,maar de "nieuwe" mogen altijd een afspraak maken,als ze een extra inkomen willen hebben op deze manier.Stuur een mailtje naar nwaworld@hotmail.be
Laat ons gewoon zeggen dat heel wat bedrijven,zoals Herbalife,Tupperware,Victoria juwelen,FM parfums,etc zo hun eigen netwerk hebben.
<span style="color: #FF0000">Maar ze doen voornamelijk verkoop via homeparty's.</span>
A wel,we hebben ook ons eigen netwerk van maar liefst 12 bedrijven die U lifestyleproducten aanbiedt tegen de inkoopprijs.
Die producten kunnnen verzorgingsproducten zijn, merkenartikelen,dierenvoeding,parfum,juwelen,wijn, champagne,textiel,te veel om op te noemen.
Ons bedrijven zijn niet echt op verkoop gericht maar op netwerken.
Dit wilt zeggen,zowiezo,de klant laten shoppen aan de inkoopprijs en niet aan de verkoopprijs.
Kom op zeg,er zijn genoeg bedrijven op de markt die denken enkel en alleen aan de verkoop !!!
De consument wordt het toch stilletjes aan moe aan !
Vinden jullie van niet ???????
pffff, ik word daar zo moe van, van al die verkooppraatjes hier op het forum!
reclame?
Dat bedoel ik nu net !!!!!
Waarom moet een vrouw/man altijd de volle prijs betalen,wanneer het ook goedkoop kan ????
![]()
Net alsof jullie daar niets aan verdienen.
Enfin, kassa passeren aub
I am the sweetest drug!
Uki inside!
pffff, ik word daar zo moe van, van al die verkooppraatjes hier op het forum!Citaat van: skivvy
Ja, het is precies de laatste weken erger als vroeger.
Of denk ik dat nu maar?
Natuurlijk,er is altijd een klein percentage aan te verdiennen.
<span style="text-decoration: underline">Maar wees eerlijk:</span>
Als men naar de GB loopt om een fles wijn te halen omdat zijn ouders net op bezoek komen voor een etentje,moet je toch ook betalen !!!
En als ik een hond/kat heb die moet toch ook eten,waarom moeten we altijd de grote winkelketens geld laten verdiennen,terwijl het ook goedkoper kan.
En dan komen we bij de merken kleding die door zoveel van ons gedragen en dik betaald wordt.
Mijn point is dat dit alles kan ook aan een minder hoge prijs,via direkte aankoop,rechtstreeks bellen aan de bedrijf in kwestie en meteen bestellen.
En niet via de grote winkelsketen en homeparty !!!! Waar toch enkel en allen de verkoopprijs wordt gepresenteerd.....
En ja,natuurlijk verdiennen we ook een klein percentage op,maar hey daar kijk mijn buurvrouw echt niet naar.
Ze is super blij dat de Gucci-zonnebril voor haar man maar 100 euro kost ipv 280,zoals in de winkel.
En mijn mama is heel erg blij dat ze de hondevoer aan een spotgoedkoopprijs kan kopen vanaf nu,wel toppie kwaliteit.
Wat zoeken we nog meer????
Wat we nog meer zoeken ? In ieder geval een heel stuk minder reclamegezeur...dat zoeken we hier.
Oeps,soory !!!!
Het was niet mijn bedoeling om iemand lastig te vallen,hoor
Ik dacht dat er zowiezo een vrije keuze stond voor iedereen die deel wilt nemen aan een discusie.
Als iemand het niet wilt hebben over netwerkmarketing of dergelijke kan die toch gerust in een andere discusie plaats nemen.
Of doe ik me vergissen hierin ?
We hebben zo wat allemaal onze ergste dagen van de maand,mischien is vandaag de uwe????
Groetjes aan de rest !!!!!
discussie? u wil hier uw zaakjes komen slijten, noemt dat een discussie en beledigt en passant iemand die daar niet van wil horen.
opzouten, dame!
Bladwijzers