Wat is je locatie? mss kunnen wij helpen...
zaterdag is ons feest en ik ging zelf mijn menus afdrukken.
nu werkt mijn printer plots niet meer en vnv moeten ze binnen in de feestzaal...
vraag is nu, zouden jullie het raar vinden op een feest zonder menu?
Wat is je locatie? mss kunnen wij helpen...
Je kan ze ook nog gauw binnenbrengen bij een drukker, dat is gauw geprint en kost bijna niets![]()
Kan je die niet op een stickje zetten en bij een vriend, vriendin of familie gaan afprinten???
tegenwoordig zal je idd wel in een copycenter vanaf een usbstick kunnen printen zeker?
Ja probl is dat ik dus werk tot 6uur he en absoluut niet wegkan : s winkeltje hier wat verder sluit om 6uur. Maar jullie zouden het dus raar vinden![]()
Kan je niet op je werk printen?
ik zou het ook raar vinden alleszins om geen menu trg te vinden op de tafel...
Alleszins veel plezier zaterdag en geniet er héél hard van want het is héél vlug voorbij
Ja probl is dat ik dus werk tot 6uur he en absoluut niet wegkan : s winkeltje hier wat verder sluit om 6uur. Maar jullie zouden het dus raar vinden![]()
Ja probl is dat ik dus werk tot 6uur he en absoluut niet wegkan : s winkeltje hier wat verder sluit om 6uur. Maar jullie zouden het dus raar vindenCitaat van: Bananahammock![]()
Maar nee, ik zou dat zeker niet raar vinden!
Wat voor feest is het? poepchic of eerder casual?
Wij trouwen binnen enkele maanden en ik ben ook niet van plan om menukes te maken... Je kan dat ook ergens op een bord schrijven aan de ingang ofzo.
Relax: het belangrijkste is dat jullie trouwen! Menu of niet, er zal gefeest worden hoor!
good friends offer to help in a crisis, great friends don't take no for an answer
Zou me in de menu geen zorgen maken.
De gasten krijgen een verrassingsmaaltijd dan.
Dan hebben ze altijd een gespreksonderwerp,;wat gaan we seffes krijgen om te eten!
Nee, serieus,de meeste gasten nemen de menu zelfs niet mee naar huis,en indien wel ligt hij bij het oud papier..
Bladwijzers