De kraag insmeren met ossegalzeep of bruine zeep alvorens ze in de wasmachine te doen wil al eens helpen :-)
Mijn man draagt elke dag een hemd om te gaan werken (chans dat ik ze ni moet strijken maar dat is een andere discussie). Nu is die plooi van die kraag altijd zo vies en ik merk nu af en toe dat die vuile rand er niet uit gaat met wassen.
Ik was hemden niet warmer dan op 40 graden en wil ze liever niet hoger draaien dus weet iemand een middeltje om die kraag toch weer smetteloos te krijgen? Ik was die met gewoon poeder en doe wat wasverzachter erbij. Wil Vanish of consoorten misschien helpen? Heb dat hier niet in huis maar als dat zou werken wil ik dat wel eens halen.
Of kent iemand een simpel trucje uit oma's hoge hoed?
De kraag insmeren met ossegalzeep of bruine zeep alvorens ze in de wasmachine te doen wil al eens helpen :-)
het is wat het is...
Jup, kraag eerst voorbehandelen met iets, wij gebruiken vanish denk ik...
ik gebruik die rode tube... de naam ontsnapt me en ik heb geen in huis momenteel...
Mja zo een rode tube die ja dan de gel over de kraag smeert voor ie 't wasmasjien ingaat...
ik gebruik die rode tube... de naam ontsnapt me en ik heb geen in huis momenteel...Citaat van: MissDreamy
Mja zo een rode tube die ja dan de gel over de kraag smeert voor ie 't wasmasjien ingaat...
"Wipp" misschien?
Wipp kragen & vlekken. Rode tube dat omgekeerd staat. Is met een soort borsteltje. Héél goed![]()
Ja Wipp is the best!![]()
Cats don't feel threatened by your intelligence.
Hier ook Wipp. Zelfs inktvlek van een balpen mee uit gekegen![]()
Et alors?
Ik smeer kragen en de randen van mouwen altijd in met bruine zeep.
Wipp dus, got it. Hebben ze dat gewoon in de supermarkt?
Bladwijzers