Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    8

beste muzikant/groep voor jou

Weet niet of hier al een topic over bestaat, maar ik ben best nieuwsgierig wie dit voor jullie is? Alle leeftijdscategoriën zijn hier toch vertegenwoordigd denkik.

Zelf ben ik ongelofelijk weg van Queen! Die muziek werkt zo op mijn gemoed; ofwel word ik erg blij ofwel moet ik gaan janken... Met toch wel aan de top: these are the days of our lives, Innuendo, Barcelona en Good old fashioned lover boy!!

Trouwens: ik heb lang gedacht dat Freddie Mercury mijn Ware Parel was (ook al ben ik van '80) Toen ik nog een kleuter was, droomde ik eens over een kerel die in 1 of andere show op tv aan het touwklimmen was en ik dacht toen: met hem ga ik trouwen! enkele jaren later zag ik Queen op tv en besefte ineens dat dat de kerel is waar ik mee zou trouwen!

Nuja, als hij niet homo was geweest toch, en niet dood!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    11

Re: beste muzikant/groep voor jou

Ik luister ook wel heel graag naar Queen, maar de artiest die mij ALTIJD kippevel bezorgd is Sting. Ik ben helemaal gek van zijn solowerk en ook van The Police ben ik een grote fan. Jammerlijk genoeg had ik een ticket voor het concert op 9 oktober vorig jaar en het was net dat concert dat afgelast werd...
    My body is a temple

melkweg
    Guest

Ik was in mijn tienerjaren dol op Sting, echt compleet zot van. Maar ben dan op een gegeven moment afgehaakt omdat ik zijn muziek toch commerciëler vond worden. Zijn eerste solo albums en vooral het Bring on the night live album vind ik nog steeds machtig goed.

Degene die mij nu van mijn sokken kan blazen is vooral Pat Metheny, die zijn gitaarspel raakt mij tot in mijn tenen, heb 'm al een paar keer live bezig gezien en da's onvergetelijk.

Unica
    Guest

Ik ben al zowat meer dan 20 jaar nog steeds zwaar verslaafd aan Prince. Vooral zijn Revolution- periode trekt me nog steeds aan. Ik vond heel veel werk van hem op buitenlandse sites en nog steeds zoek ik op live- uitgaven. Vorig jaar een privéconcertje gemist in een Londens club, onze vrienden gingen wel en kwamen gehypnotiseerd terug, zo speciaal was het. Zeker 2 x per week gaat er nog steeds een cd in mijn speler met minder gekend werk, ik krijg er echt nooit genoeg van en haal er mijn emoties uit.
    Verder hou ik veel van Pink Floyd, we zagen hen 1 x live, lang geleden, in Italie. Mooi concert.
    Mijn muziek wordt meestal aangepast aan mijn mood of zin in moodsverandering, ik hou van veel dingen, klassiek als zware metal. Hou enorm van gitaarwerk, elektrisch of akoestisch ( José Gonzalez bvb).

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Ik ben een ongelooflijke fan van singer/songwriter Damien Rice. Een schitterende stem waar ik elke keer weer kippenvel van krijg maar niet alleen de stem, ook de manier waarop hij het brengt en hoeveel gevoel hij in z'n nummers legt. Heeft meestal ook prachtige teksten.
    Hij is hier eigenlijk vooral (en bij de meesten alleen) bekend van z'n '9 crimes' en dat vind ik persoonlijk zeker niet z'n beste nummer.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    7

Deep Purple, The Doors
    ABBA!
    Thomas Otten

Nogal uiteenlopend, ik weet het. Uit verschillende levensfasen, maar toch blijven hangen.
    Sandpaper kisses,a cuddle and a purr,
    i've got an alarmclock that's covered in fur.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    5

Citaat van: Unica
    Ik ben al zowat meer dan 20 jaar nog steeds zwaar verslaafd aan Prince. Vooral zijn Revolution- periode trekt me nog steeds aan.

Nog een Prince fan Leuk!!
    Ik ben fan geworden tijdens zijn Kiss periode. Zijn Revolution periode vind ik dus ook schitterend. Moet wel eerlijk toegeven dat ik hem de laatste jaren minder volg.

Ik hou van verschrikkelijk veel, ook alle genres.
    Enkele voorbeelden: Bjork, Ween, The Bellrays, Hypnos 69, Magna Charta, El guapo stuntteam, Brant bjork and the bro's, Peter pan speedrock, Lais, The doors, ACDC, en nog zo véél méér...

poopzie
    Guest

Abba, Hooverphonic, Coldplay, Milo, The Doors, Moby

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    15

Bij mij is dat ook zo uiteenlopend...
    3 Doors Down, Coldplay, Radiohead, Anouk zijn zo de toppers.
    Maar ik ben ook fan van Alicia Keys en dat is dan toch een andere stijl dan de rest. (en das mijn zonde: Ne-Yo)
    Colbie Caillat hoor ik ook graag.
    Damien Rice heb ik ook net ontdekt, door het prachtige 9 Crimes te beluisteren op YouTube.

Voor de rest als het maar 'rockt' en dat kan gaan van Freaky Age, Nirvana, INXS, Garbage tot dEUS...
    en P!nk.
    For a while, if you don't mind, let me be myself...
    So I can shine, with my own light!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    8

Goh seg, echt veel die ik niet ken...

Zal ik ertussen gooien dat ik in zwijmelend gezang kan uitbarsten bij het horen van lionel Ritchie? Volgens mij is dat eigenlijk not done, haha!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten