Als we dat niet doen, staat het hier binnen de kortste keren vol reclameop die manier kunnen we tenminste veel spam buiten houden
![]()
4Likes dat heb ik in 't begin ook gehad, maar dat is toch maar in 't begin dat ze dat doen hoor.
I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!
Als we dat niet doen, staat het hier binnen de kortste keren vol reclameop die manier kunnen we tenminste veel spam buiten houden
![]()
Pfoe - ben hier al een hele poos niet geweest. Toch even verschieten, dit. o_O
ik zie het aan jouw avatar: je bent precies nog wat aan het rondkijken![]()
![]()
Ik mis het oude forum ook... Niet dat ik er nu zó vaak nog kwam, maar toch minstens 1x per week. En het "andere" forum... tja, daar vind ik ook m'n draai niet. Maar hier is het absoluut flut, that's for sure!![]()
Iedereen heeft recht op mijn mening
Ik heb dat ook, Judith. Hier blijf ik omwille van ... dat ik er nu eenmaal al jarenlang op zit? Ik heb me van het andere forum laten verwijderen, omdat ik niks te vertellen had daar. Maar het boeltje was op dit vorige forum al aan het verzieken in feite... want ik bleef ook meer weg dan vroeger. Maar ik zie dat Joker het hier staande houdt.
The only thing you have to fear is fear itself... ongeacht wat je doet in het leven
Kan iemand mij de link naar het andere forumndoorsturen?
Ik zoek iemand van het oude zwangerschapstopic en vinfpd die dus niet meer terug...
Bedankt
wie zoek je terug? Want Femistyle is opgesplitst in 2 fora. Vele leden van de zwangerschaptopics zijn verhuisd naar een privéforum en niet naar het
Laatst gewijzigd door FSofie; 12-03-12 om 06:12. Reden: link verwijderd
Bladwijzers