amen![]()
Ik heb op vraag van Gevoelignaakt zijn topic (zoektocht naar modellen voor artistieke reportage) verwijderd.
deze vraag moet ik respecteren en aanvaarden.
Able
amen![]()
Leve België !!!
Merci Able want er gingen hier nogal vermoedens de ronde hoorEr zullen er hier morgen een aantal opgelucht zijn dat te lezen
![]()
amenCitaat van: Fanata![]()
Nee, Basta![]()
For a while, if you don't mind, let me be myself...
So I can shine, with my own light!
Leve België !!!
betekent dat dat iedereen die een topic opstart en daar al dan niet veel reakties op krijgt dat op simpele vraag kan laten verwijderen?
U kan mij vragen een topic te verwijderen.
Dit keer was er voldoende reden om op zijn vraag in te gaan.
Dit kan gaan om ongepaste reacties, privacy, onderschatting van het effect van een forum, ...
reakties die een ts ongepast vindt?
Ongepast in inderdaad een ruim begrip. Wanneer een topic vol zou staan van ongepaste antwoorden (waart mijn gezond verstand moet over beslissen) is het voor de TS soms beter het topic te verwijderen ipv een reactie en dit kan dan op haar/zijn vraag.
Ik moet wel zeggen dat dit in bovenstaand geval niet de reden was, dat is voor mij ook niet voldoende om een volledig topic te verwijderen.
in dit geval vind ik het censuur.
dat u reklame verwijdert, grove ranzigheden : zeker akkoord.
dat u op aanvraag min of meer persoonlijke gegeven zoals namen of websites uit een bericht haalt : okee.
dat u een heel topic met nogal wat waardevolle kommentaren zomaar wist, dat vind ik er zwaar over.
hoe zien anderen dat?
Bladwijzers