hahahahaha![]()
3Likes Welkom op FS, het forum waar moderators geen bevoegdheden (en geen werk) hebben![]()
Wil je aandacht of een koekje?
hahahahaha![]()
The only thing you have to fear is fear itself... ongeacht wat je doet in het leven
Laat mij raden, Joan is aan haar wraakmissie begonnen?![]()
nein mann, ich will noch nicht gehen
Ik snap echt niet dat jullie niet zelf dat profiel kunnen aanpassen. Dat had al lang gebeurt moeten zijn!!
Jij was toch ook niet helemaal nuchter toen je dit schreef, Cat?Dus er moet volgens jou niet opgetreden worden wanneer moedwillig iemands privégegevens in de openbaarheid worden gegooid?
Ik stel me vragen bij de felheid van de FS-reactie maar blijkbaar werd achter de schermen geprobeerd dit in den minne te regelen maar als dat niet lukt blijven er erg weinig alternatieven over.
Freekje is nu blijkbaar een "guest".Ondanks het aanhoudend laag aantal publieke berichten vind ik dit forum een hoge amusementswaarde hebben.
![]()
ff vertalen voor Joker: het zou verstandiger zijn dat Freek zo'n privé-gegevens niet meer in haar profiel of op het forum zou zetten. Ik zie niet waar ik in dat antwoord gezegd heb dat er niet opgetreden moet worden.
(In het begin (vertaling voor Joker: mijn eerste 4 antwoorden) dacht ik dat het over dingen ging van een aantal jaren geleden, maar daarna heb ik ze ook op haar profiel zien staan.)
Laatst gewijzigd door cat; 01-01-12 om 23:01.
Wil je aandacht of een koekje?
Bladwijzers