Moet dat niet zijn ... 'we hebben een poging gedaan om haar te bannen'?
Wat had ze nu weer verkeerd gedaan?
3Likes
Wegens het herhaaldelijk schenden van de privacy van één van onze leden, het negeren van onze pm's daaromtrent met de vraag dit ongedaan te maken en omdat dit niet de eerste maal is, zijn wij genoodzaakt geweest om Freekje te bannen, dit in samenspraak met Kitty EN het beheer van dit forum!
Pesterijen en schending van privacy kunnen hier echt niet door de beugel!
Moet dat niet zijn ... 'we hebben een poging gedaan om haar te bannen'?
Wat had ze nu weer verkeerd gedaan?
Laatst gewijzigd door cat; 27-12-11 om 20:03.
Wil je aandacht of een koekje?
Wij hebben een klacht gekregen over misbruik van privégegevens van een ander lid. Bij controle bleek die klacht gegrond, zodoende hebben wij moeten ingrijpen.
Ik vermoed dat u het ook niet aangenaam zou vinden indien uw privégegevens te grabbel werden gegooid op het net zonder dat u daar zelf inspraak in hebt.
Gaat dit dat over dingen die minstens 2 jaar geleden gebeurd zijn? Want ik heb hier de laatste tijd geen privégegevens gezien.
Laatst gewijzigd door cat; 27-12-11 om 21:00.
En die heeft pm's gehad? Straffe dingen lees ik hier.
Dat ging over nieuwe zaken. Ik werd inderdaad wel op de hoogte gebracht van eerdere feiten en dat is dan ook doorslaggevend geweest bij de beslissing die genomen werd in samenspraak met Kitty en het beheer. Op een forum moeten wij waken over ieders privacy.
Zo kan ik ook een aantal leden noemen die misbruik gemaakt hebben van bepaalde situaties. Wil je die ook bannen aub?
Als u bewijzen hebt dat uw privacy ook recent geschonden werd, mag u die mij inderdaad gerust meedelen en dan zal ik dat eveneens bekijken.
Ik vraag mij af of er nu niemand 'van het beheer' zo snugger is om dat adres uit dat profiel te halen?
dit is idd doorgegeven aan het beheer!
Bladwijzers