één keer dit posten was echt wel genoeg
Voor de rest vraag ik me af of mensen met een serieus litteken wel willen gefotografeerd worden...?
Hallo iedereen,
Ik ben studente fotografie aan de KHLim - Media & Design Academie te Genk.
ik ben momenteel een nieuw project aan het uitwerken genaamd 'littekens en sporen'.
Voor dit project ben ik op zoek naar mensen met een litteken. Een litteken kan zijn: brandwonden, amputaties, operatieve littekens, acne, <span style="font-style: italic">striemen na een bevaling</span>, tatoeages, littekens van een ongeval, ...
mijn project bestaat eruit om mensen met littekens te fotografen in studio, deze studio bevindt zich in Genk en is open van maandag tot vrijdag.
Ook ben ik op zoek naar een locatie, een centrum waar mensen met een litteken terecht kunnen voor fysieke enemotionele verzorging. Deze fotoreeks bestaat uit mens, object en ruimte en zal opgenomen worden in het centrum.
na afloop krijg de geportreteerde de foto's digitaal toe gestuurd.
als er iemand interesse heeft om mee te werken aan mijn project of vragen heeft geef maar een seintje.
groetjes,
foto_Heidi
één keer dit posten was echt wel genoeg
Voor de rest vraag ik me af of mensen met een serieus litteken wel willen gefotografeerd worden...?
En vooral mensen na een bevaling![]()
Bon ik heb een litteken in mijn aangezicht.
Nog iets weten?
Ben in mijn gezicht gebeten geweest door een dolle duitse scheper, de tanden pakten mij net tussen de 2 ogen, gelukkig was ik mijn neus niet kwijt.
Maar fier ben ik daar niet op hoor.
Die verdomde boer die woestelingen van zijn honden maakte (en ik die daar natuurlijk niét bang van was.)![]()
Formally known as Seahorse, member since 2004.
K; How pathetic can you be?
Dit type van foto's wordt vaak gemaakt.
http://www.guardian.co.uk/world/gall...ture=343675080
En er is de prachtige Nike campagne uit de states.
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
Het deed me denken aan "mijn zachtste huid" van Lieve Blanquaert, een fotoreeks over brandwondenpatiënten.
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Bladwijzers