Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    bereke
    Guest

Angry klein klein kleutertje

Ik weet het wel moderators, jullie kunnen er niks aan doen. En dit forum heeft er op zich niks mee te maken. Maar ik zou bij deze toch een kleine oproep willen doen: klein klein kleutertje blijf toch weg van fora waar je niks te zoeken hebt!

Er is dus iemand die op allerlei babyfora een link gaat plaatsen van 'ons' besloten babyforum. En da's buiten wreed irritant en kinderachtig vooral heel raar. De bleiters worden precies toch gemist of hoe moet ik dit interpreteren.

Nu kun je content zijn, je krijgt aandacht en dat heb je ocharme toch zo hard nodig hé... .

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Begrijp er niks van
    Music is a connection to a higher power.

bereke
    Guest
    Hier kregen 'we' regelmatig nogal venijnige, kinderachtige,... commentaren op onze topics. Dus met al die heisa wordt er een apart EN besloten babyforum gemaakt. En dan komt een of ander onnozel geit zich daar aanmelden met fake-accounts en verspreid ze die link over een viertal (als ik me niet vergis) andere en veel grotere babyforums. Goed bezig ze.
    Ze vervelen zich hier nu blijkbaar zo hard dat ze de 'bleiters' achterna lopen .

Let op met wie je vertrouwt en wat je hier neerzet want ik heb de laatste tijd serieuze ogen getrokken.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    42
    Reputatie Macht
    9

Hopelijk krijg je de mol uitgerookt.
    Als ik mijn tanden wil laten zien, dan glimlach ik!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bereke Bekijk berichten
    Ik weet het wel moderators, jullie kunnen er niks aan doen. En dit forum heeft er op zich niks mee te maken. Maar ik zou bij deze toch een kleine oproep willen doen: klein klein kleutertje blijf toch weg van fora waar je niks te zoeken hebt!

Er is dus iemand die op allerlei babyfora een link gaat plaatsen van 'ons' besloten babyforum. En da's buiten wreed irritant en kinderachtig vooral heel raar. De bleiters worden precies toch gemist of hoe moet ik dit interpreteren.

Nu kun je content zijn, je krijgt aandacht en dat heb je ocharme toch zo hard nodig hé... .
    Als het dan toch een besloten forum is, wat is dan het probleem? Jullie beslissen dan toch zelf wie zich wel of niet kan aanmelden?
    Trouwens, heb je er al aan gedacht dat er een mol zit bij jullie? Hoe anders kan die link van dat zogenaamd geheim forum dan op andere fora belanden?
    nein mann, ich will noch nicht gehen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    10
    knots... als ik van u was... ik zou nu maar uwe mond houden

bereke
    Guest
    Nee nee die mol zit niet bij ons. Maar maak je vooral geen zorgen 'Johanna', het is al geregeld

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bereke Bekijk berichten
    Hier kregen 'we' regelmatig nogal venijnige, kinderachtige,... commentaren op onze topics. Dus met al die heisa wordt er een apart EN besloten babyforum gemaakt. En dan komt een of ander onnozel geit zich daar aanmelden met fake-accounts en verspreid ze die link over een viertal (als ik me niet vergis) andere en veel grotere babyforums. Goed bezig ze.
    Ze vervelen zich hier nu blijkbaar zo hard dat ze de 'bleiters' achterna lopen .

Let op met wie je vertrouwt en wat je hier neerzet want ik heb de laatste tijd serieuze ogen getrokken.
    Ja wat....
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    3
    Ik ga dit sluiten. Jullie hebben je zeg gedaan. Dit gaat ontaarden.

Bladwijzers

Forum rechten